salaisuus/asia jota et olisi halunnut kuulla?

  • Viestiketjun aloittaja en olisi halunnut tietää
  • Ensimmäinen viesti
en olisi halunnut tietää
Onko sinulla salaisuutta tai asiaa, joka sinulle on kerrottu luottamuksellisesti ja jota et olisi välittänyt kuulla. En tarkoita mitään työhön liittyvää vaan jonkun tuttavan kertomaa salaisuutta tai jotain minkä olet kuullut jostain tutun tutusta luottamuksellisesti.

Kuka asian kertoi? Mihin asia liittyi? Piditkö asian omana tietonasi vai kerroitko eteenpän jollekin joko asianosaiselle tai esim. jollekin kaverille jota asia ei koske? Mitä tapahtui?
 
"Kepa"
Minun veljen vaimo kertoi, että hänen isäpuolensa on hyväksikäyttänyt häntä. Ja sen jälkeen vei oman lapsensa (minun veljen lapsi) tälle miehelle hoitoon. Minä en voi kuin uskotella itselleni, että minulle valehdeltiin. Miksi mahdollistaa sama kohtalo omalle lapselle.
Otin asian puheeksi veljeni kanssa, jolle asia oli ok, eli tiesi asiasta. Järkytyin vielä enemmän.
 
"HarmaA"
Kyllä, tiedän miehestäni erään asian mitä mies ei itse tiedä enkä voi asiaa ikinä hänelle kertoa. Äitinsä kertoi... Enkä todellakaan olisi halunnut tietää! Nyt joudun koko loppuelämän salaamaan asian mieheltäni ja se ei tunnu yhtään hyvältä, mutta ehdottomasti kuitenkin pienempi paha kuin kertominen.
 
No on
olisinko halunnut asiaa kuulla... Sain tietää pappani raiskanneen mummoni kun oli lähdössä synnyttämään ;( En tiedä mitä ajatella...
Kerroin vain kahdelle sisarelleni... En tiedä tietääkö muut...
 
"vieras"
[QUOTE="HarmaA";22596398]Kyllä, tiedän miehestäni erään asian mitä mies ei itse tiedä enkä voi asiaa ikinä hänelle kertoa. Äitinsä kertoi... Enkä todellakaan olisi halunnut tietää! Nyt joudun koko loppuelämän salaamaan asian mieheltäni ja se ei tunnu yhtään hyvältä, mutta ehdottomasti kuitenkin pienempi paha kuin kertominen.[/QUOTE]

Mä tiedän myös salaisuuden miehestäni mitä en tosiaankaan hänestä olisi uskonut ja toisaalta en olisi halunnut asiaa tietää ja toisaalta hyvä että tiedän...Mieheni ei tiedä että tiedän tämän asian..
 
"maikki"
[QUOTE="vieras";22596422]Mä tiedän myös salaisuuden miehestäni mitä en tosiaankaan hänestä olisi uskonut ja toisaalta en olisi halunnut asiaa tietää ja toisaalta hyvä että tiedän...Mieheni ei tiedä että tiedän tämän asian..[/QUOTE]

saanko udella mitä asioita te tiedätte?
 
nooo...
En todellakaan olisi halunnut tietää, että äitikaveri, johon olin vähän aikaa sitten tutustunut, olikin bi-seksuaali ja kiinnostunut minusta siinä mielessä (itse 100% hetero).
 
:(
Ettei velipuoleni välttämättä olekaan edes velipuoli...tai että toinen vanhemmistani on yrittänyt itsemurhaa jo varhaisteini-iässä...Sitä ei hänestä olisi koskaan uskonut! Sisareni eivät tietääkseni jälkimmäistä tiedä, ainakaan siitä ei koskaan olla puhuttu.
 
lapsen etu ennen kaikkea
[QUOTE="Kepa";22596394]Minun veljen vaimo kertoi, että hänen isäpuolensa on hyväksikäyttänyt häntä. Ja sen jälkeen vei oman lapsensa (minun veljen lapsi) tälle miehelle hoitoon. Minä en voi kuin uskotella itselleni, että minulle valehdeltiin. Miksi mahdollistaa sama kohtalo omalle lapselle.
Otin asian puheeksi veljeni kanssa, jolle asia oli ok, eli tiesi asiasta. Järkytyin vielä enemmän.[/QUOTE]

Ota asia uudelleen puheeksi veljesi ja hänen vaimonsa kanssa! Lasten hyväksikäyttäjät eivät lopeta ikinä! Ja ota ihmeessä asia puheeksi lasten kanssa: kysele heiltä, miten menee ja osoita välittäväsi ja tarjoudu lapsenvahdiksi. Ja tee lastensuojeluilmoitus, jos vähänkään epäilyttää!
 
salaisuuteni
kaverini aikoinaan paljasti, että tuli tarkoituksella raskaaksi eksälleen, kun halusi eksänsä takaisin ja halusi myös lapsen. Vaikka heille oli tullut aikaisemmin ero jonka yhtenä syynä oli ollut se, ettei mies halunnut kaverini kanssa lapsia.

En olisi halunnu tietää asiaa, koska ajattelen nykyisin eri tavalla kaveristani. En pysty enää oikein luottamaan häneen itsekään, kun hän pystyi noin tekemään.
 
äskeinen
Alkuperäinen kirjoittaja olis saanu jäädä kuulematta;22596873:
naapurin mummo (80 ja risat) ei ole koskaan tykännyt seksistä ja on lakannu kokonaan antamasta odottessaan kolmatta lastaan 24 vuotiaana
sori, ikää tuli vähä reilusti. sitä on 80 ja risat ei 800
 
"vieras"
Olen kuullut vuosien varrella ihan karmeita salaisuuksia ja asioita. Viimeisen kuulin kuukausi sitten, enkä voinut uskoa asiaa todeksi. Joistain asioista ei vain haluaisi tietää!!
 
...
Joskus nuoruudessani exä tiesi isänsä pettävän äitiään, ja peitteli isänsä jälkiä. Esim. roskiksesta löytyneet kondomit oli kuulemma meidän jäljiltä (vaikkei oltu edes vielä mitään hommailtu) jne. Todella pimeä perhe, lyhyeksi jäi se seurustelusuhde.
 
Kaverini kertoi ajattelevansa mua harrastaessaan seksiä miehensä kanssa. Myöhemmin sain tietää että tää mies ajatteli mua harrastaessaa seksiä kaverini kanssa.
Onneks tää pari on jo eronnut ja kaveri on entinen kaveri... :ashamed:
 
"vieras"
Isäni kertoi pyörtyneensä (perussairaus)- eikä asiasta ois saanu ilmottaa varsinkaan äidille, joka oli töissä eikä ambulanssia tilata paikalle. Tilasin ambulanssin ja soitin äidille. Samalla sanoin isälle, että mulle on turha soitella tuollaisia asioita- ilmoitan varmasti heti.
 

Yhteistyössä