salaisuuksia fb:ssä *hyss*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsihihii :P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsihihii :P

Vieras
Kirjoita facabook profiiliisi vastaus kysymykseen: Onko sinulla poikaystävä? Kirjoita VAIN: On tai Ei. Sen jälkeen lähetä tämä kaikille FB kavereille (HUOM: vain tytöille!) ja annetaan poikien jälleen kerran miettiä, mitä On ja Ei tarkoittavat tyttöjen profiileissa. Laittakaa tätä viestiä eteenpäin.

Mä en oo ruvennu mihinkään noista, jotenkin typeriä. Miks miehet ei keksi mitään tuollaista, ehkä ne on siinä asiassa vähän fiksumpia. Akat luulee että miehiä kiinnostaa.

Miehet kun alkaa laittaa numeroita: 17,18,20,22 niin ämmät on ihastuksesta soikeina,jee noi on sen kikkelin mitat (lepotilassa tietenkin).
Karu totuus valkenee sitte jälkeenpäin: se on joko unelmien naisen ikä tai eilen juotujen oluiden määrä.
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en oo ruvennu mihinkään noista, jotenkin typeriä. Miks miehet ei keksi mitään tuollaista, ehkä ne on siinä asiassa vähän fiksumpia. Akat luulee että miehiä kiinnostaa.

mä en tuota kirjottanu, mutta :laugh:

Niin tai tämä...

OK, so since the boys think they figured out the bra color status...here's a new game. Participate if ya want, but it keeps things interesting! This will get the guys thinkin' to see if they got dirty minds or not! Though its not at all rude, lol. This is about how you have your hair fixed right now. If it's up write ON TOP, if it's down and at either side of the face write SIDE BY SIDE, if it's just a complete mess write EVERYWHERE N MESSY! See if they get this one, but ONLY SEND to GIRLS!!!!!! And hey, if you can get any more creative....GO FOR IT!!! LOL!

And let's try to keep this one from them!! :-)