salaiset tekstiviestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuohtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuohtunut

Vieras
Mulla on sellanen ongelma kuin mieheni viestittely muiden naisten kanssa. Hänellä on puhelimessaan useampia kymmeniä eri naisten puhelinnumeroita tähän tyyliin kuin "sanna ruma", "maija hesa", "laura naapuri"... jne.

No ei siinä vielä mitään, mutta olen saanu mieheni kiinni parikertaa siitä että kun joku nainen on kysyny mitä hän tekee tänään niin mieheni on vastannut "olin poikien kanssa pelaamassa ja nyt saunaillassa, sori kun kesti vastata" vaikka todellisuudessa hän on ollut minun kanssa saunassa. Onko aihetta huolestua?

Sitten oon joskuskus nähny sellasia viestejä joissa joku nainen on nimittäny häntä nupuksi tai pupuksi. Siihen viestiin en tiedä mitä hän on vastannut kun hän oli poistanut lähetetyt viestit.

Nyt mua vaivaa ihan älyttömästi nää asiat, kun mieheni puhelin piippailee koko ajan ja tiedän että sielä txtailee erillaiset naiset miehelleni jotain. Olwn tästä sanonut miehelleni etten luota häneen ja että voisiko hän kertoa mulle joskus mitä hän tekstailee muiden kanssa tai voitaisiinko me joskus tavata näintä hänen naispuolisia "ystäviään", mutta siihen mies on vaan tuhahtanu jotain. Ja jäänyt sitten hokemaan että sä olet ainut. Ei mulla ole muita naisia.

Meidän pitäisi muuttaa yhteen, mutta en tosiaan enää tiedä. Ennenku siihen rupean niin haluan täyden varmuuden näistä "ihme suhteista".

Mitä mieltä te olette asiasta? Olenko vain vainoharhainen vai onko minulla oikeasti syytä epäillä asiaa? Mieheni on 34 ja minä 28.

Lapsellista puuhaa, miehen pitäisi ikänsä puolesta olla jo kehittyneempi. Pelkästään jo tapa, miten hän on nimet kännykkäänsä laittanut, kertoo hänen henkisen kehityksensä asteen.

Aikuinen mies muuttaisi numeronsa tai laittaisi numeroestot, jotta moiset tekstarit ja puhelut loppuisivat. Loppuisivat ne myös siten, että hän ei ottaisi minkäänlaista kontaktia niiden seurauksena. Ei aikuisella miehellä muutoinkaan olisi tuollaista varanaisten numerovalikoimaa tallella. Millainen mies tarvitsee tuonsorttista pönkitystä itsetunnolleen? Mietipä sitä. Ja sen jälkeen, kannattaako sitoutua enempää.

niin se minua kans huolestuttaa... "sivuliitteet" naisille.

Tosin minulle tulee mieleen tästä tilanteesta aivan sama juttu kuin silloin kun olin 14-15 kesäinen. Harastin samaa asiaa kuin mieheni nykyään ja valehtelin silloiselle poikaystävälleni ettei minulla ole ketään muuta kuin hänet. Mutta se että mieheni on 34, niin eikait hän voi olla yhtä lapsellisella tasolla?

Sinä,ap, olet melkoisen naivi eli lapsellinen kun edes mietit mahdollista yhteenmuuttoa... jos siis toivot tasapainoista, rehellisyyteen ja uskollisuuteen pohjautuvaa suhdetta.

Minä sitten inhoan joutavanpäiväista mustasukkaisuutta. Teidän tapauksessanne miehesi kuitenkin käyttäytyy halventavasti sinua kohtaan. Miksi sinä haluaisit muuttaa sellaisen kanssa yhteen?

Sitäpaitsi minulla ei ainakaan ole yhtä ainoata naispuolista ystävää, jota vaimoni ei olisi tavannut. Avoimus kun lisää luottamusta.

Miehesi hyppää vieraisiin pöksyihin heti kun tulee tilaisuus.

Kaikki merkit on luettavissa. Hän pitää listaa naisista, joihin kannattaa pitää läheiset välit joko "varmuuden vuoksi" jos sinun kanssasi ei onnistukaan, tai sitten vaan ihan suoraan yrittää päästä vieraisiin pikkareihin paineitaan purkamaan.

Kerron kokemuksesta ja olen mies itsekin. Harrastin nuorempana samaa seurustellessani ei-niin-vakavasti. Kurjaahan se nyt on ajatella miten loukkasi kumppania, mutta lopulta kävikin niin että kumppani petti enkä minä.

Kiitos teiile valaisemisesta. Nyt taidankin tietää mitä teen seuraavaksi. Eli olin myös oikeassa, kun epäilin asiaa, mutta halusin vaan sulkea silmäni siltä.

Taitaa olla tämän suhteen loppu tullut.

Heh, eli mies saisi siis lähetellä viestejä jos olisi fiksu? Eikä tyhmien ihmisten pitäisi seurustella? Mikä olisi se fiksuustaso/äo joka riittäisi pariutumiseen? :-DDDD

Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:
Heh, eli mies saisi siis lähetellä viestejä jos olisi fiksu? Eikä tyhmien ihmisten pitäisi seurustella? Mikä olisi se fiksuustaso/äo joka riittäisi pariutumiseen? :-DDDD

Juuri niin, fiksu mies lähettää fiksuja viestejä ja tyhmä mies tyhmiä viestejä.
Vakka kantensa valitsee.

Olet saanutkin täältä jo paljon hyviä neuvoja. Miehesi käyttäytyy kuin teinipoika, pitää useita mahdollisuuksia takataskussaan varmuuden varalta. Tuossa iässä kuitenkin tekee mieli jo sitoutua, ja nimenomaan luotettavaan kumppaniin, eikö totta? Kuuntele sydäntäsi ja muista, että kannattaa suoraan ja rehellisesti kertoa hänelle miltä asia sinusta näytää ja mitä aiot sen suhteen tehdä. Ehkäpä hän mahdollisen eron kohdatessa jopa oppii siitä jotain.

Sanoin miehelleni, että "ylimääräinen" tekstailu saa loppua ja he ketkä ovat hänen kavereitaan me tapaamme heitä ja hän kertoo niille kenen kanssa tekstailee että seurustellaan ja lopuille ketkä eivät kuulu ystäviin niin poistaa numeron ja lopettaa yhteyden. Sanoin jos näin ei tapahdu minä poistun ja suhde loppuu siihen. Siihen hän tosesi vain "selvä, okei" "kyllä kulta" "asia selvä".

Voiko asia olla näin yksinkertaisen helppoa? ei vastaväitteitä? Olin varautunut väittelyyn, mutta sellaista ei tullut.

Outoa?

...on ostanut kakkospuhelimen ärrältä ja siirtänyt salaiset numerot siihen. Sinä olet onnellinen kun mies myöntyy, vaikka oikeasti alkaa puuhailemaan vaan enemmän salaisesti. EI SAA OLLA TYHMÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tuohtunut:
Sanoin miehelleni, että "ylimääräinen" tekstailu saa loppua ja he ketkä ovat hänen kavereitaan me tapaamme heitä ja hän kertoo niille kenen kanssa tekstailee että seurustellaan ja lopuille ketkä eivät kuulu ystäviin niin poistaa numeron ja lopettaa yhteyden. Sanoin jos näin ei tapahdu minä poistun ja suhde loppuu siihen. Siihen hän tosesi vain "selvä, okei" "kyllä kulta" "asia selvä".

Voiko asia olla näin yksinkertaisen helppoa? ei vastaväitteitä? Olin varautunut väittelyyn, mutta sellaista ei tullut.

Outoa?
Kannattaa jättää miehen puhelin tutkimatta, se on vähän sama asia kuin lukisi toisen kirjeet Ja samalla heitä mies elämästäsi pihalle

ei normaalissa suhteessa ole mitään salattavaa, ei edes puhelimissa.
kannattaisi elää rehellisesti niin ei tarvitsisi keksiä yhtä typeriä valeita itselleen ja muille kuten :"Kannattaa jättää miehen puhelin tutkimatta, se on vähän sama asia kuin lukisi toisen kirjeet"
Ei kannata seurustella lainkaan jos ei kykene rehellisyyteen:)