saksasta + muualta tilatut vaunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

julkku

Jäsen
18.08.2004
48
0
6
moi! olen ajatellut ostaa vaunut netin kautta saksasta kun hinta on aika halpa suomen hintoihin verrattuna (http://www.preissturz.at) onko kenelläkään noista netistä ostetuista vaunuista tietoa että kannattaako ja onko hyviä vaunuja?itse ajattelin ostaa haberkornit. ja löytyykö mistään muualta yhtä edullisia vaunuja kuin noi saksalaiset ?kiitoksia etukäteen vastauksista :)

Esikkoa odotellaan täällä, joten ei oo ittellä minkäänlaisia kärryjä vielä. Ei aiota tilata sakulandiasta vaunuja, mutta pari kaveria on tilanneet. Toisilla Teutoniat ja toisilla Teutoniat sekä I´Coot. Ovat olleet todella tyytyväisiä; tilaukset on tulleet nopeesti jne. En tosin tiedä, minkä firman kautta ovat tilanneet. =)

olen miettinyt että tilaisin saksasta teutoniat seuraavalle.
ainakin tässä yksi linkki: www.pingpong-online.com ja tässä kanssa www.babyparadies-shop.de/store

*en tiedä miksi ei suoraa linkkiä tullut, harmi*

Halvat on tosiaan, mutta itse en kyllä tilaisi Haberkorneja - kävin vaunuliikkeissä vertailemassa ja kalliimpiin merkkeihin verrattuna ne tuntuivat tosi kököiltä. Olin etukäteen netin ym. perusteella ajatellut tiettyä merkkiä ja mallia, mutta kun kävin eri liikkeissä kiertelemässä, kokeilemassa ja kuuntelemassa myyjiä niin päädyinkin ihan toiseen merkkiin ja malliin. Itse asiassa se malli, mitä olin alunperin ajatellut, ei olisi sopinut meille ollenkaan!

Ennen tilausta kannattaa siis ilman muuta vertailla vaunuja Suomessa ihan "livenä" - sitten kun sopiva malli löytyy niin samahan se on mistä ne ostaa, Suomesta tai Saksasta (tai Itävallasta, missä tuo sun nettikauppa näyttää olevan... ;) ), kun ovat ihan samoja.

Itse päädyin Teutoniaan, jotka löysin puoli vuotta käytettynä Suomesta alle puoleen hintaan - takuutakin jäljellä vielä 2,5 vuotta joten ei ollenkaan huono kauppa!

Ite selailin tota kiddies24.de-sivua ja kysyisin tässä samalla noista auton turvakaukaloista, onko joku tilannut ? Tuo Maxi Cosi CabrioFix-malli kiinnostais kun oli voittanut jonkun turvakaukalotestin. Eli kertokaas viisaammat, jalusta on vissiin pakollinen tuohon malliin ? Aikamoiset hintaerot kyllä kun kyseinen kaukalo maksaa suomessa 169? ja jalusta 189?. Tuolta tilattuna olisi kaukalon hinta 119? ja jalustan 99-119?. Kertokaas kokemuksia kiitos =)

Tilasin alkukesästä Hartan Skater X yhdistelmävaunut www.pingpong-online.com:sta. Vaunut maksoivat noin 300-400 euroa vähemmän kuin Suomessa ja ainakin ko nettikaupassa palvelu pelasi todella hyvin!!

Asiointi tapahtui englanniksi, itse postituskulut eivät maksaneet mitään ja muutenkin saatiin neuvoteltua hyvä hinta vaunuille. Vaunut tulivat kotiovelle luvatussa ajassa (kesti noin 6 viikkoa), hyvä kuntoisina ja kaikki tavarat olivat mukana (sadesuojat yms.).

Eli minulla ainakin on pelkästään positiivisia kokemuksia Saksasta netin kautta ostetuista vaunuista!! =)

Me ollaan meinattu tilata vaunut myös Saksasta www.pingpong-online.com nettikaupasta. Tilataan sieltä sellaiset Teutonian Spirit S3 yhdeistelmät. Ovat noin 170 euroa halvemmat kuin täältä meidän kaupungissa olevassa liikkeessä. Ja tosiaan mitään postituskuluja eivät lisää jos tilaus on väh. 300 euroa. Kaveri oli myös sieltä tilannut ja hyvin oli homma toiminut. Tilausaika oli ollut n. 6 viikkoa.

Me tilattiin netistä vaunut esikoiselle viime vuonna osoitteesta www.pikkupingviini.fi Palvelu oli nopeaa, vaunut tuotiin meille kotiin parin päivän päästä! Samaisesta paikasta on tarkoitus nyt tilata tuplat ja turvaistuin. Saksalaisista kaupoista ei ole kokemusta mutta Pikkupingviinissä ainakin on nopeasti vastattu meidän kysymyksiin ja muutenkin asiakaspalvelu on ollut hyvää. Suosikaa suomalaista =)

Olin myös kuullut useammalta eri tutulta, että olivat tilanneet vaunut pingpong-onlinesta ja homma oli toiminut loistavasti. No minäpä menin sitten ilman mitään ennakkoluuloja tilaamaan sieltä vaunut kun tiesin, että haluan gessleinin vision s merkkiset meille. No tietysti just mulle kävi niin, että tilasin ne kesäkuun viimenen päivä ja vaunut tulivatkin kotiovelle heinäkuun viimeisellä viikolla. Innoissani niitä sitten kasailin kunnes huomasin, että kuosi minkä olin valinnut oli väärä ja eturengas oli jonkun toisen mallin sivupyörä, eli väärä! No siitähän alkoi sitten sähköposti show joka ei ole päättynyt vieläkään, ainoastaan se on selvinnyt että kuosi jonka tilasin oli loppuunmyyty. Ja saan ehkä siitä 50 euroa alennusta. Eturengas luvattiin viime viikolla saapuvan tällä viikolla (varmaankin seittämännen kerran), mutta enpä paljon usko että enää huomenna tulee kun ei ole vieläkään tullut. Harmittaa ihan tolkuttomasti kun menin ne sieltä tilaamaan kun säästin vain reilu 100 euroa. Nyt sitte koko ajan saa olla hoputtamassa ja kysymässä tilannetta kun laskettu aika on maanantaina. Ja kun ne vielä vastaisikin viesteihin, mutta ei, kun saattaa kestää viikko ja toistakin ennen kuin mitään kuuluu. Että en henkilökohtaisesti suosittele ollenkaan.

Itse olemme katselleet myös teutonian vaunuja pingpong-onlinesta. Voisiko joku vastata tilaamista koskien muutamiin (tyhmiin) kysymyksiin?

Onko ko. sivuilla esiityvä "teutonia primus (prestige)" sama kuin suomessa tunnettu pelkkä prestige?

Entä kuuluuko kokonaishintaan aina kaikki tilpehööri, mitä suomessakin hintaan kuuluu? Voisiko joku mulle SUOMEKSI luetella, mitä vaunupakettiin kuuluu?

Voiko ko.nettikaupassa maksaa muulla kuin visalla?

Tuhannesti kiitosta joka viitsii vastata malttamattomalle...

Mötkylä mikäli nyt oikein ymmärrettiin miehen kanssa, niin tuo pingpongin paketti ei sisällä vielä mitään koppaa, vaan valitset sen erikseen tuosta listalta. Rattaat eivät myöskään näyttäisi sisältävän tuota jalkapussia, mikä suomesta ostettujen vaunujen mukaan tulee. Jos ostat sitten hoitolaukun ja sadesuojan erikseen niin pehmeällä kopalla paketin hinnaksi taisi tulla vähän yli 600. Suomenta saatiin eilen paketti tarjoukseksi samoista vaunuista jalkapeitteellä, pehmeällä kantokopalla ja sadesuojuksella 625. Vaunut ovat ilmeisesti muuten samat, mutta pohjoismaissa tuossa mallissa on sellainen taitettava päänsuojustuki vielä lisänä. En tiedä onko sitä tuossa pingpongin mallissa.

Tuo visalla maksaminen selviää helpoiten kun kysyt sähköpostilla kauppiaalta, että voitko maksaa tilisiirtona.

Kysy lisää yv:llä, jos haluut tietää noista suomen tarjouksista.