Olin myös kuullut useammalta eri tutulta, että olivat tilanneet vaunut pingpong-onlinesta ja homma oli toiminut loistavasti. No minäpä menin sitten ilman mitään ennakkoluuloja tilaamaan sieltä vaunut kun tiesin, että haluan gessleinin vision s merkkiset meille. No tietysti just mulle kävi niin, että tilasin ne kesäkuun viimenen päivä ja vaunut tulivatkin kotiovelle heinäkuun viimeisellä viikolla. Innoissani niitä sitten kasailin kunnes huomasin, että kuosi minkä olin valinnut oli väärä ja eturengas oli jonkun toisen mallin sivupyörä, eli väärä! No siitähän alkoi sitten sähköposti show joka ei ole päättynyt vieläkään, ainoastaan se on selvinnyt että kuosi jonka tilasin oli loppuunmyyty. Ja saan ehkä siitä 50 euroa alennusta. Eturengas luvattiin viime viikolla saapuvan tällä viikolla (varmaankin seittämännen kerran), mutta enpä paljon usko että enää huomenna tulee kun ei ole vieläkään tullut. Harmittaa ihan tolkuttomasti kun menin ne sieltä tilaamaan kun säästin vain reilu 100 euroa. Nyt sitte koko ajan saa olla hoputtamassa ja kysymässä tilannetta kun laskettu aika on maanantaina. Ja kun ne vielä vastaisikin viesteihin, mutta ei, kun saattaa kestää viikko ja toistakin ennen kuin mitään kuuluu. Että en henkilökohtaisesti suosittele ollenkaan.