Saksan Kölnissä räjähti heti aamusta

vierailija
Uutisia vielä avaamatta totean, että kyllä täällä Suomessakin sattuu ja tapahtuu.
Tänä kesänä räjähti Töölön rakennustyömaalla, ja isot kiven kohkareet lensivät kauas kaduille, ja rikkoivat autoja. Onneksi kukaan ei loukkaantunut fyysisesti.
Yritä seuraavan kerran linkittää joku hyvän mielen uutinen.
Avasin viestisi kauniin muiston takia. Kauan sitten minua pyydettiin mukaan Kölniin. Googletan silloin tällöin tietoa kaupungista, mutta matka on aina jäänyt tekemättä. Terveiset kölniläisille, jos siellä asutte tai liikutte.
Kaupoissa en ole enää havainnut Kölnin vesi pulloja.
Pidän saksan kielestä ja seuraan verkkaisesti maan asioita.
Ylen toimittaja Anna K. pätevä ulkomaan kirjeenvaihtaja.
Hän ottaa asioista perusteellisesti selvää, ja liikkuu mielenkiintoisissa Saksan maisemissa.
 
vierailija
Uutisia vielä avaamatta totean, että kyllä täällä Suomessakin sattuu ja tapahtuu.
Tänä kesänä räjähti Töölön rakennustyömaalla, ja isot kiven kohkareet lensivät kauas kaduille, ja rikkoivat autoja. Onneksi kukaan ei loukkaantunut fyysisesti.
Yritä seuraavan kerran linkittää joku hyvän mielen uutinen.
Avasin viestisi kauniin muiston takia. Kauan sitten minua pyydettiin mukaan Kölniin. Googletan silloin tällöin tietoa kaupungista, mutta matka on aina jäänyt tekemättä. Terveiset kölniläisille, jos siellä asutte tai liikutte.
Kaupoissa en ole enää havainnut Kölnin vesi pulloja.
Pidän saksan kielestä ja seuraan verkkaisesti maan asioita.
Ylen toimittaja Anna Karismo pätevä ulkomaan kirjeenvaihtaja.
Hän ottaa asioista perusteellisesti selvää, ja liikkuu mielenkiintoisissa Saksan maisemissa.
Tässä aapeen tasoisille palstalaisille mieluista luettavaa. Frankfurtissa olen joskus vieraillut.
 
vierailija
Uutisia vielä avaamatta totean, että kyllä täällä Suomessakin sattuu ja tapahtuu.
Tänä kesänä räjähti Töölön rakennustyömaalla, ja isot kiven kohkareet lensivät kauas kaduille, ja rikkoivat autoja. Onneksi kukaan ei loukkaantunut fyysisesti.
Yritä seuraavan kerran linkittää joku hyvän mielen uutinen.
Avasin viestisi kauniin muiston takia. Kauan sitten minua pyydettiin mukaan Kölniin. Googletan silloin tällöin tietoa kaupungista, mutta matka on aina jäänyt tekemättä. Terveiset kölniläisille, jos siellä asutte tai liikutte.
Kaupoissa en ole enää havainnut Kölnin vesi pulloja.
Pidän saksan kielestä ja seuraan verkkaisesti maan asioita.
Ylen toimittaja Anna K. pätevä ulkomaan kirjeenvaihtaja.
Hän ottaa asioista perusteellisesti selvää, ja liikkuu mielenkiintoisissa Saksan maisemissa.
ikuselle neuvojalle hyvä ilmanen vinkki

älä klikkaa auki kun tiedät jo otsikosta että jotain ikävää on tapahtunut
olkoonkin kölnistä
rakennustyömaan vahinkoa ei pidä verrata mätüjen tahallisiin tekoihin
 
vierailija
Ei se malta.
Tätä palstaa seuraamalla tiedän kannattaako avata luotettavat uutissivustot.
Joskus tälle palstalle eksyy myös järkeviä kirjoittajia. Autan heitä suodattamaan palstapervojen päivittäiset moskat. Jos en olisi tehnyt tällä palstalla siivousta, meno olisi paljon härskimpää kuin se nykyään on.
Fiksut vain häipyvät hiljaa kommentoimatta.
 
vierailija
Tuossa on kuva epäillystä tekijästä jota etsitään vielä. Sen kielitaidosta ei saa selvää kuvan perusteella, ei tiedä osaako saksaa vai tarvitseeko tulkin oikeudessa.
Joku siis räjäytti kaupan Kölnissä ja tekijää etsitään.

 
vierailija
Tuossa on kuva epäillystä tekijästä jota etsitään vielä. Sen kielitaidosta ei saa selvää kuvan perusteella, ei tiedä osaako saksaa vai tarvitseeko tulkin oikeudessa.
Joku siis räjäytti kaupan Kölnissä ja tekijää etsitään.

Ei tuo perinteiseltä sakemannilta näytä.
 
vierailija
Tänään aamuyöstä Kölnissä räjähti taas, tällä kertaa vaatekauppa ihan lähellä edellistä räjähdyspaikkaa. Olikohan sama tekijä kuin maanantaina? Sarjaräjäyttelijä? Toivottavasti tulee kuvia ja videonpätkää.
 
vierailija
Tänään aamuyöstä Kölnissä räjähti taas, tällä kertaa vaatekauppa ihan lähellä edellistä räjähdyspaikkaa. Olikohan sama tekijä kuin maanantaina? Sarjaräjäyttelijä? Toivottavasti tulee kuvia ja videonpätkää.
Asutko Kölnissä vai miksi panikoit räjäytysten kanssa?
Olen huolissani tietyömaista. Helsingin Kluuvissa joku mies tipahti kadulla työmaamonttuun. Kävelin eilen joen rantaa, ja tiellä on sulku.
Sinne rakennetaan kai uutta siltaa.
 
vierailija
En asu Kölnissä enkä ymmärrä, miksi luulet minun panikoivan. Kunhan kirjoitin tänne, että taas räjähti samassa kaupungissa. Missä kohtaa viestissäni panikoidaan?

Minusta se lääkärimiehen monttukuolema oli niin turha ja surullinen kuolema. Rakennusmiehillä oli kai kiire viikonlopun viettoon eivätkä sulkeneet kuoppaa huolellisesti.
 

Yhteistyössä