Saksa on jälleen tilanteessa, jolloin roskaväki aplodeeraa pakolaisten palavalle vastaanottokeskuks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin kai.
Tai sitten vaan näytetään sitä avainta että "katsos kun mulla on täällä tällainen Abloy".

Ihan kummin vaan, mutta helvetin pelottavaa! Kyllä Abdi Muhammed paskoo housuihinsa ja raiskauskalu veltostuu kauhusta avaimen astuessa näyttämölle.
Kun sun oma äly ei nyt selkeästi riitä, niin voin kivana ihmisenä auttaa vähän. Sitä avainnippua on siis tarkoitus käyttää nyrkkirautana, ei kilistelyyn. Muistatko nyt vai kerrataanko vielä?

Kun sun oma äly ei nyt selkeästi riitä, niin voin kivana ihmisenä auttaa vähän. Sitä avainnippua on siis tarkoitus käyttää nyrkkirautana, ei kilistelyyn. Muistatko nyt vai kerrataanko vielä?

Ahaa ahaa I see.... Eli kun minä siis olen 155cm pitkä nainen, elopainoa 50 kiloa, niin minä siis pidän avainta NYRKKIRAUTANA ja sillä minä sitten niinku muotoilen muhamettiraiskurin tai jopa useammankin muhamettiraiskurin leukaluut uuteen kuosiin!?
Asia tuli ihan helvetin selväksi, sinä olet kusipää kuten tuo poliisikin tuolla videolla :D

Onko poliisi siis kehoittanut omatekoisen nyrkkiraudan käyttöön??? Linkkiä? Vai oliko toi sun oma tulkinta? Tämä on Suomi...täällä ei saa puolustautua, jos hyökkääjältä vaikka vaan hius katkeaa tai tulee paha mieli. Itsepuolustuksesta tulee pahoinpitelysyyte ja nyrkkiraudan käyttö on lieventävä asianhaara vain jos käyttäjä on "paremman kulttuurin" edustaja.

Et osaa puristaa kättäsi nyrkkiin vai mikä se vaikea osuus on?

Mitä helvetin käytännön merkitystä sillä luulet olevan, osaako pienikokoinen nainen puristaa kätensä nyrkkiin? Se on kuule ihan yks hailee onko käsi nyrkissä vaiko ei, ja onko siinä uhrin kädessä avain taikka ei.

Oletteko te suvakit tosiaan noin ulkona elävästä elämästä ja todellisuudesta?

Ahaa ahaa I see.... Eli kun minä siis olen 155cm pitkä nainen, elopainoa 50 kiloa, niin minä siis pidän avainta NYRKKIRAUTANA ja sillä minä sitten niinku muotoilen muhamettiraiskurin tai jopa useammankin muhamettiraiskurin leukaluut uuteen kuosiin!?
Asia tuli ihan helvetin selväksi, sinä olet kusipää kuten tuo poliisikin tuolla videolla :D
Toki sä voit lyödä pelkällä nyrkilläkin, mutta se metalliavain tekee pahempaa jälkeä ja kipeämpää kasvoissa/silmässä. Mutta ihan itse saat valita.

Onko poliisi siis kehoittanut omatekoisen nyrkkiraudan käyttöön??? Linkkiä? Vai oliko toi sun oma tulkinta? Tämä on Suomi...täällä ei saa puolustautua, jos hyökkääjältä vaikka vaan hius katkeaa tai tulee paha mieli. Itsepuolustuksesta tulee pahoinpitelysyyte ja nyrkkiraudan käyttö on lieventävä asianhaara vain jos käyttäjä on "paremman kulttuurin" edustaja.
Ei ole poliisi kehoittanut, sehän on laiton ase Suomessa. Kyseinen kirjoittaja nyt vain pakkomielteisesti usuttaa ihmisiä laittomuuksiin.

Ei ei, jos pahaa jälkeä haluan tehdä niin käyttäisin kyllä asetta tai edes kunnon pippurikaasua sumuttelisin. Se tasoittaisi voimasuhteita hyökkääjän ja minun välillä. Aseet kaikille!
Käytä ihmeessä, jos sulla sellaiset löytyy. Mutta kun tuskin löytyy, niin se nyrkkirauta on parempi kuin ei mitään.
Aseet kaikille? Ja sitten kokeilette hyökkääjän kanssa kumpi vetää nopeammin?
On teillä fantasiat.

Käytä ihmeessä, jos sulla sellaiset löytyy. Mutta kun tuskin löytyy, niin se nyrkkirauta on parempi kuin ei mitään.
Aseet kaikille? Ja sitten kokeilette hyökkääjän kanssa kumpi vetää nopeammin?
On teillä fantasiat.

Pitäisi löytyä, aseet pitäisi vapauttaa niin että kaikilta löytyisi, kuten USAssa löytyy.

Ja on sulla fantasia, että yksinäinen ihminen, oli uhri mies tai nainen, voi mitään useammalle hyökkääjälle, oli hänellä nyrkkirauta taikka ei. Sinä olet todella ulkona todellisuudesta, mutta opit sillä hetkellä kun itse joudut joukkopahoinpitelyn uhriksi. Tee siinä siiten "pahaa jälkeä" avaimellasi :D
Onnea matkaan!

Yhteistyössä