Sain sen, jonka halusinkin.
En ole sen tyylinen ihminen, että tyytyisin vähempään, kuin mitä mielestäni ansaitsen...ja mähän siis ansaitsen vain parasta
Olen jokusen kerran seurustellut ennen, kuin löysin nykyisen (avio)mieheni. Suhteet päätyivät yhtä poikkeusta lukuunottamatta eroon omasta aloitteestani, sillä kukaan noista miehistä ei vain yksinkertaisesti ollut "riittävä". Mulla on edelleen hyvät välit ex:iin, sillä mitään sen suurempaa dramatiikkaa ei eroihini ole liittynyt. Huipputyyppejä ovat, mutta eivät sitten kuitenkaan vaan riittäävästi sitä, mitä mä haluan
Tosin olin jo sillä ajatuksella liikkeellä, että mä en taida koskaan löytää ketään riittävän hyvää. Mutta jos olisi pitänyt valita tyytymisen ja yksinolon väliltä, olisin ihan ehdottomasti valinnut sen yksinolon. En oikeastaan tiedä yhtäkään asiaa, jonka vuoksi välttämättä tarvitsisin parisuhteen ja vakituisen miehen rinnalleni...joten se ei ole elämässäni koskaan ollut mikään pääasia ja päämäärä. Mutta kun riittäävn hyvä sitten napsahti kohdalle, niin nappasin kiinni