Saiskohan vielä jostain mökin juhannukseksi, mitä luulette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mökille mieleni tekevi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mökille mieleni tekevi

Vieras
Vuorotyötä kun tekee niin nyt vasta saatiin miehen kanssa tietää että juhannus vapaa. Oisko vinkkejä, mistä kannattas kysellä. Kainuu tai Pohjois-Pohjanmaa olis sellasia alueita, mitkä on sopivan matkan päässä täältä Oulusta, jos siis jollakin sattuu olemaan tiedossa vapaa mökki.

Heh selitinpä tuon aluehomman tosi järkevästi. Siis Pohjois-Pohjanmaa ja Kainuu ois hyviä maakuntia, kun kaikki kunnat/kaupungit ois suht lähellä Oulua, *huoh* ihan sekavasti selitetty :D

Tuota lomarengasta minäkin mietin, mutta mulla se käsitys, että siellä joku minimi vuokrausaika, täytyypä kattoa onko niissä kaikissa. Ärsyttää kun viime vuonna oli sama homma, ikinä voi etukäteen vuokrata, kun ei sitten tiedä onko töitä vai ei...

kävi sellanenki mielessä että vielähän ehdit laittaa esim lehteen ilmoitukset että haluatte vuokrata mökin juhannukseksi, tosin siitä tulee tietenki ne ilmoitus maksut..
meillä on kans aina yhtä tympeätä nuo juhlapyhien suunnittelut ku mies 3vuorotyössä.. :/
toivottavasti saatte vielä mökin =)

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
kävi sellanenki mielessä että vielähän ehdit laittaa esim lehteen ilmoitukset että haluatte vuokrata mökin juhannukseksi, tosin siitä tulee tietenki ne ilmoitus maksut..
meillä on kans aina yhtä tympeätä nuo juhlapyhien suunnittelut ku mies 3vuorotyössä.. :/
toivottavasti saatte vielä mökin =)

Kiitti tsempistä :), tuo olikin hyvä idea! Taidankin laittaa Kalevaan ilmon, jos sattus vaikka tärppäämään.

Mutta nyt nukkumaan, kiitos kaikille vinkeistä :)!

oliskohan pohjois tai etelä savossa kellään suht halpaa mökkiä juhannukseksi?olisi tulossa 6 henkilöä ja koira...ilmoituksia vapaista voi laittaa minnatiitinen86@suomi24.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Pimpiäinen:
Mun vanhemmilla olis mökki jota voi vuokrata ja vapaa viel jussinkin..se kyl on lapin läänissä, Ihana hirsinen, vesistö lähellä...etelä lapissa ehkä enemmän..Kuusamoon matkaa jotain n.50 km

Mikä paikkakunta :D onko Hossaan kui pitkä matka?

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Mun vanhemmilla olis mökki jota voi vuokrata ja vapaa viel jussinkin..se kyl on lapin läänissä, Ihana hirsinen, vesistö lähellä...etelä lapissa ehkä enemmän..Kuusamoon matkaa jotain n.50 km

Tämä olis Etelä-Posiolla ja aivan ihanalla paikalla ja rauhallisessa paikassa..ei oo naapureita lähellä.

Tämä olis Etelä-Posiolla ja aivan ihanalla paikalla ja rauhallisessa paikassa..ei oo naapureita lähellä.

Laitoin sulle yv:tä

Laitoin sulle yv:tä

Vastattu :wave:

Yhteistyössä