I
iloa elämään lisää kaipaava
Vieras
Onko teillä muilla äideillä suositella lukemisia netistä tai ihan kirjoista, joista saisi tukea ja lisää ajateltavaa positiiviseen elämään / hyvään oloon / yleensäkin kaikkea postiivista mistä olette saaneet voimia ja "lisäherätyksiä" arkeen 
Ihan "tavis" olen eli kun kotosalla lasten kanssa on ihan kiva yms yms mutta aina kuitenkin lisälukeminen ja toisten ajatukset opettaa ja antaisi lisä ajateltavaa miten saada ja säilyttää hyvä mieli / olo / päästä irti jos on katkeruutta tms.
Kotiäitinä ei kyllä aina kovin ehdi lukemaan, olen koittanut jotain netistä löytääkin.. mutta luotan että toisten lukemien kokemukset ja mitkä on kellekin auttaneet niin ...
NE VINKIT JA VIHJEET MITÄ JA MISSÄ OLISI KULLAN ARVOISIA KOTIÄIDILLE
Ihan "tavis" olen eli kun kotosalla lasten kanssa on ihan kiva yms yms mutta aina kuitenkin lisälukeminen ja toisten ajatukset opettaa ja antaisi lisä ajateltavaa miten saada ja säilyttää hyvä mieli / olo / päästä irti jos on katkeruutta tms.
Kotiäitinä ei kyllä aina kovin ehdi lukemaan, olen koittanut jotain netistä löytääkin.. mutta luotan että toisten lukemien kokemukset ja mitkä on kellekin auttaneet niin ...
NE VINKIT JA VIHJEET MITÄ JA MISSÄ OLISI KULLAN ARVOISIA KOTIÄIDILLE