Hei kamoon, yrittäisit edes! Ei kukaan ny tollasesta loukkaannuAlkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718712:Oot 37? Rillit pois niin vois mennä reilu kolmekymppisestä
Hei kamoon, yrittäisit edes! Ei kukaan ny tollasesta loukkaannuAlkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718712:Oot 37? Rillit pois niin vois mennä reilu kolmekymppisestä
Taas tällanen hyppyrimäkiprofiili, ehkä K120.Varastin omasta plökistä.
Ehdottomasti kaunein näkemäni nainen hetkeen :heart: Muutenkin, maailman kaunein lause naisen suusta on "mulla on punaiset hiukset"
Trololoo nyt tuli vissiin läpällä? Vähäisin ongelma on lyttynokka, jos toinen silmä on muurautunut umpeen. Tää vissiin otettu terveyskeskuksesss mahdollisia käräjiä ajatellen? Tallenna lausunto, varma tuomio.
Tuossa kuvassa ei ole lähtenyt vielä mitään. Nyt painan siis 66kg ja ihan riittäisi, jos paino olisi n. 58-60kg. Paljon siitä alemmas en haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718692:Puhutko Naamasta? Arvioisin että 25kg pitäisi kaikkiaan tiputtaa mutta tärkeintä että oot ite tyytyväinen
Noh, onhan toi nyt silti aika julmaa tolleen sanoa.Höh oot ihan huono... odotin jotain taitavaa kettuilua...
Jos mä vetäsen sun hyppyrin lyttyyn niin vedätkö takasin. Saadaan itsetunto takasin.Noh, onhan toi nyt silti aika julmaa tolleen sanoa.
Mitäs me hyppyrimäkinenät..kohta iskee mase..
No en keksiny ehkä vähän oudosti leikattu otsis mutta voi johtua huonosta kampaajasta, olisi pitänyt jättää enempi eteen ja vetää kerroksittain kunnon tuhma suttura -tyyliin. Muutoin täydellinen <3Höh oot ihan huono... odotin jotain taitavaa kettuilua...
Mut onhan noi sen kommentit ihan hauskoja, mä ainakin nauran ääneen.työmies ei hallite nyt tuota kuittailua.
No ei tuo ole naisen kuva?Työmies, onko minussa niin monta virhettä ettei sanat riitä? Kun unohdit mua
WOW! Tää oli jo tosi paha isku!Alkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718787:No en keksiny ehkä vähän oudosti leikattu otsis mutta voi johtua huonosta kampaajasta, olisi pitänyt jättää enempi eteen ja vetää kerroksittain kunnon tuhma suttura -tyyliin. Muutoin täydellinen <3
Joo. Huomenna neljältä Kampissa?Jos mä vetäsen sun hyppyrin lyttyyn niin vedätkö takasin. Saadaan itsetunto takasin.
Käärin jo hihoja...Joo. Huomenna neljältä Kampissa?
niin ei muuten olekaan. Mutta voit varma komentoida minun/transsun kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Työmies Jorma;25718796:No ei tuo ole naisen kuva?
Pääasia, että miehes tykkääno tämä on tuorein ja haukuttu ja kiitos tiedän itsekin, että en nyt ole mikä rinsessa vaan peikko
Aijaa.com - 9617447.jpg
Kiitos :snotty:Ehdottomasti kaunein näkemäni nainen hetkeen :heart: Muutenkin, maailman kaunein lause naisen suusta on "mulla on punaiset hiukset"
:O opcorn:Jos mä vetäsen sun hyppyrin lyttyyn niin vedätkö takasin. Saadaan itsetunto takasin.