B
Borkku
Vieras
joo ikää mulla on 45 mut mitään mummoluukkia en kaipaa vieläkään. Oon alkuviikosta menossa kampaajalle ja nyt saa pituudesta lähteä runsaasti pois, joten jos jotain malleja sais 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Anteeksi kun tungen ketjuusi, eikä mulla ole sulle hiusmallia tarjota, mut samalla jos kysäsen et oisko jollain kuvaa hiusmallista, jossa takaa lyhyet ja siulta pidemmät? Kun mulla kampaaja sanoi ettei silleen voi leikata ja en sen puheesta kyl ymmärtäny et miks ei enkä jaksanu alkaa tivaamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja viekku:Anteeksi kun tungen ketjuusi, eikä mulla ole sulle hiusmallia tarjota, mut samalla jos kysäsen et oisko jollain kuvaa hiusmallista, jossa takaa lyhyet ja siulta pidemmät? Kun mulla kampaaja sanoi ettei silleen voi leikata ja en sen puheesta kyl ymmärtäny et miks ei enkä jaksanu alkaa tivaamaan...
löysin tollasen avauksen googlen avulla..tarkotatkohan tuollasta tukkaa mitä noissa kuvissa..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6690083
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna kampaajan suunnitella lookki sulle. Hän on ammattilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:Vähän hankala ehdotella kun ei tiedä minkä näköinen ihminen kyselee.... kaikille kun ei kuitenkaan sovi sama malli.