saisko hiusmalleja muuten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
joo ikää mulla on 45 mut mitään mummoluukkia en kaipaa vieläkään. Oon alkuviikosta menossa kampaajalle ja nyt saa pituudesta lähteä runsaasti pois, joten jos jotain malleja sais :)

Anteeksi kun tungen ketjuusi, eikä mulla ole sulle hiusmallia tarjota, mut samalla jos kysäsen et oisko jollain kuvaa hiusmallista, jossa takaa lyhyet ja siulta pidemmät? Kun mulla kampaaja sanoi ettei silleen voi leikata ja en sen puheesta kyl ymmärtäny et miks ei enkä jaksanu alkaa tivaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Anteeksi kun tungen ketjuusi, eikä mulla ole sulle hiusmallia tarjota, mut samalla jos kysäsen et oisko jollain kuvaa hiusmallista, jossa takaa lyhyet ja siulta pidemmät? Kun mulla kampaaja sanoi ettei silleen voi leikata ja en sen puheesta kyl ymmärtäny et miks ei enkä jaksanu alkaa tivaamaan...

löysin tollasen avauksen googlen avulla..tarkotatkohan tuollasta tukkaa mitä noissa kuvissa..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6690083

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:

löysin tollasen avauksen googlen avulla..tarkotatkohan tuollasta tukkaa mitä noissa kuvissa..

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6690083

Jotain tollasta, kiitos! Mutta vielä lyhyemmät vois takaa olla, kun mulla on tosi luisevat hiukset, eikä ne pitempänä pysy ollenkaan kohotettuna, ellei laita purkillista vahaa ja lakkaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna kampaajan suunnitella lookki sulle. Hän on ammattilainen.

Juu hän antaa kyllä oman ehdotuksensa, mikä kyllä tähän asti onkin aina ollut miellyttävä, kunhan vaan ajattelin kysästä jos täältä joltakin löytyis joku malli, joka myös vois mua kiinnostaa.

Yhteistyössä