Saisinko purkaa sydäntäni teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Tulimme juuri mieheni kanssa lomamatkalta.
Eräs sukulainen oli ollut lapsenvahtina. Olin niin ärtynyt ja surullinen kun hän oli humalassa kun tulimme kotiin.
Katsoin erääseen pussiin niin näin että hän oli juonut ainkain 7 kaljaa.

Minua niin ahdisti tämä hänen touhu. Hän tietää etten voi sietää kun juodaan alkoholia lasten edessä. Emme juo lainkaan lasten kanssa ollessamme itse.

|O tosi v-mäistä! mä varmaan heittäisin niska perse otteella pihalle ja kertoisin kiitollisuuteni siitä ettei tarvi enää tavata,kyllä luotto menis!!!!! ja sille fiksulle joka meinas et ap jättäny TAHALLAAN lapset ko.henkiolön hoiviin,tietäen et juo ni enpä usko,hohhoijaa............... :o

Siis heeeetkinen. Lomamatka? Kuinka pitkä lomamatka? Minkä ikäiset lapset?

Vähän eri asia jos lomamatka oli neljä tuntia naapurikylään, ja sen aikana vedetty 7 olutta, tai viikon lomareissu ja kouluikäisten vahti illalla ottanut oluen lasten nukkumaan mentyä.

Alkuperäinen kirjoittaja lop:
tuntuu, että kaikilla on nykyään alkoholiongelma. saamarin ärsyttävää!!

Pakko tossa on alkoholiongelma olla. Harmitti niin koska en olisi ikinä jättänyt lapsia jos olisin tiennyt ettei hän voi olla juomatta. No enään en jätä hänelle ilman keskusteluja.

Hän on lasten mummu.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tulimme juuri mieheni kanssa lomamatkalta.
Eräs sukulainen oli ollut lapsenvahtina. Olin niin ärtynyt ja surullinen kun hän oli humalassa kun tulimme kotiin.
Katsoin erääseen pussiin niin näin että hän oli juonut ainkain 7 kaljaa.

Minua niin ahdisti tämä hänen touhu. Hän tietää etten voi sietää kun juodaan alkoholia lasten edessä. Emme juo lainkaan lasten kanssa ollessamme itse.

Ole iloinen ettei se tarjonnu lapsellesi kanssa, niinkuin jotkut äidit pitää suotavana...

Yhteistyössä