tää on niin tätä jatkuvasti sairaana, jatkuvasti lääkärissä juoksuja, jatkuvasti,kontrolleja ja mitähän vielä :/ no joo on niitä hyviäkin aikoja mutta on tosi raskasta kun lapsukaiseni on näin sairastavaa sorttia jotenki tuntuu että voimat alkaa olla loppu :/ aloitetaan kohta 10kk tytsystä on joka viikkoa melkein lämpöä tai kuumetta pari viikkoa sitten oli yli viikon kestävä raju infektiotauti kuumetta koko ajan 39-40 silloin leukkarit oli 2,5 ja niistä käytiin kontrolissa perjantaina mutta trombosyytit oli taivaissa ja lauantaina sovitustu lastenlekurin kontrolliin ja edelleen tosi korkeat.. täällä viikolla taas kontrolliin ja ensi viikolla. eilen taas tytöllä kuumetta nyt taas pari päivää ei ole ja sitten taas nousee jos vanha kaava toistuu. nyt ruvetaan tutkimaan miksi trombosyytit niin korkealla ja miksi usein kuumetta/lämpöä...
ja sitten pojalla 2v huolta aiheuttaa suurentunut imusolmukse 1cm korvan takana ja jo juuri siinä rajalla ruvetaanko sitä enenmmän tutkimaan kun veri-arvoissa pientä häikkää... ja tästä kontrolleja..
onko mä tehnyt raskausaikana jotain vä'ärin kun mun lapset on aina kipeitä? on ne silti mulle kaikki rakkaimmat kun elämässä mutta silti jotenki våsyttää... hävettää mennä sairaalaankin kun siellä varmaan vauva kohta muistetaan nimeltäkin :snotty: ja sitten vielä ero päälle niin ei ole helppoa :| kiitos jos jaksoitte lukea ja please ei mitään ilkeilyjä
ja sitten pojalla 2v huolta aiheuttaa suurentunut imusolmukse 1cm korvan takana ja jo juuri siinä rajalla ruvetaanko sitä enenmmän tutkimaan kun veri-arvoissa pientä häikkää... ja tästä kontrolleja..
onko mä tehnyt raskausaikana jotain vä'ärin kun mun lapset on aina kipeitä? on ne silti mulle kaikki rakkaimmat kun elämässä mutta silti jotenki våsyttää... hävettää mennä sairaalaankin kun siellä varmaan vauva kohta muistetaan nimeltäkin :snotty: ja sitten vielä ero päälle niin ei ole helppoa :| kiitos jos jaksoitte lukea ja please ei mitään ilkeilyjä