Miksi olen viikon välein kipeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Olen ollut viime lokakuusta Asti jatkuvasti kipeä. Joulukuun alussa tilanne paheni entisestään. Minulla tuntuu jatkuvasti että kurkku on kipeä ja sitten se on paripäivää poissa ja taas alkaa. Myöskin kuumeen tunnetta on varmaan viikon välein. Mutta kuitenkaan EI selkeää kuumetta Ole ehkä suusta 37.3 . Paripäivää sitten taas alkoi kurkkukipu ja nyt särkee päätäkin ja oli taas lämpöä. Mikähän minua vaivaa? En kyllä syö kauheasti vihanneksiä enkä hedelmiä myöskään en liiku paljoa. Mutta olen ollut Aina näin miksi nyt yhyäkkiä olen alkanut sairastella? Yössä nukun noin 8h ja syön D-vitamiiniä tablettina.

Itselläni oli useita kuukausia kurkkukipuilua enemmän ja vähemmän. Kävin lääkärissäkin sitä ihmettelemässä ja nieluviljelykin oli negaa. Alkoi kun muutin vanhaan -40luvulla rakennettuun taloon. Siellä kyllä haiskahti aina sellaselle ummehtuneelle ja sen tajus jos oli vähän pidemmän aikaa pois. Kaikki oireilu loppui kun muutin siitä pois!!

Mulla on ollu pitkiä nielutulehduskierteitä. Risatkin poistettiin pari vuotta sitten. Nyttemmin todettu kilpirauhasen vajaatoiminta ja nielutulehdukset kuuluvat oireistoon.

Yhteistyössä