kohtutulehdus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Onko kohtutulehduksessa aina kipuja ja kuumetta??

Mulla loppu kolmisen viikkoa sitten kuukautiset ja viikko sitten alkoi punertavan ruskea vuoto jota nyt jatkunu viikon..¨

jotenkin tunnen kohdun kummallisena, muistuttaa jotenki paineen tunnetta ja välillä nippailee munasarjoista tai kohdusta.. nyt alkoi myös alaselkä kipu..

kuumetta tai lämpöä ei ole, mutta ei koskaa aikasemmin oo ollu tällästä tunnetta..ja rupee jo huolestuttamaan

Mulla on ollut kohtutulehdus.
Tulehdusarvot oli 210. Kuumetta aina iltaisin ja muuten koko päivän heikko olo. Kipua alavatsassa, kauheata mennä istumaan tai nousta ylös. Yöt olivat kaikkein kauheimpia, kivulta ei voinut nukkua. Olin viikon sairaalassa tämän takia.
Jos epäilet kohtutulehdus, mene tk:hon ja kerro asiasta, pyydä edes mittaamaan tulehdusarvot.

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa oli.:
Mulla on ollut kohtutulehdus.
Tulehdusarvot oli 210. Kuumetta aina iltaisin ja muuten koko päivän heikko olo. Kipua alavatsassa, kauheata mennä istumaan tai nousta ylös. Yöt olivat kaikkein kauheimpia, kivulta ei voinut nukkua. Olin viikon sairaalassa tämän takia.
Jos epäilet kohtutulehdus, mene tk:hon ja kerro asiasta, pyydä edes mittaamaan tulehdusarvot.

Täytyy käydä lääkärissä joo, tänään vasta rupesin miettimään näitä oireita kun aikasemmin on tuntunu vaan sillon tällön ja nyt tänään tuntunu usein ja sit tuli viel toi selkä kipeeks..

onko kohtutulehduksen yhtenä oireena yleensä vuoto??

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Täytyy käydä lääkärissä joo, tänään vasta rupesin miettimään näitä oireita kun aikasemmin on tuntunu vaan sillon tällön ja nyt tänään tuntunu usein ja sit tuli viel toi selkä kipeeks..

No mulla oli ainakin pahanhajuista vuotoa.

Toivottavasti sinulla ei tulehdusta ole tai ainakin toivon, että pääsisit vähemmällä. :) Minulle tuli tuon sairaalareissun päälle kahdet antibiootit kahdeksi viikoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa oli.:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

No mulla oli ainakin pahanhajuista vuotoa.

Toivottavasti sinulla ei tulehdusta ole tai ainakin toivon, että pääsisit vähemmällä. :) Minulle tuli tuon sairaalareissun päälle kahdet antibiootit kahdeksi viikoksi.

Täytynee huomenna soittaa lääkäriin, ku ens viikolla pitäis lähteä reissuunki..

täytyy toivoo ettei ois viel kovin vakavaa

minä muistan omasta kohtutulehduksesta lähinnä sen, että luulin sitä ensin ummetukseksi. otin laxoberonia ja duphalakina ja lopulta mikrolax ruiskeen. ei auttanut. lopulta en päässyt enää kävelemään kun kaksinkerroin. kuumetta ei mulla ollut ollenkaan, eikä vuotoakaan.

Mulla ei ollut mitään vuotoa, kamala vatsakipu iski täydellä voimalla kokolailla yllättäen, ensin oli kyllä pientä vatsanpurua, mutta pidin sitä jonakin muuna ensin. Ja kuumetta oli ihan reippaasti, yli 40 astetta, mutta mulla oli jo tosi paha tulehdus + verenmyrkytys päälle :/

Yhteistyössä