Heips,
Aiemmassa raskaudessa en muista olleeni kipeänä kertaakaan, mutta nyt minuun on iskenyt kunnon joulukuinen flunssa. Kuumetta ei varmaan ole vielä, mutta illaksi uskon että nostaa.
Onko tällaisesta normaalista sairastelusta jotain haittaa sikiölle? Panadoliahan voi ottaa särkyyn.
Aiemmassa raskaudessa en muista olleeni kipeänä kertaakaan, mutta nyt minuun on iskenyt kunnon joulukuinen flunssa. Kuumetta ei varmaan ole vielä, mutta illaksi uskon että nostaa.
Onko tällaisesta normaalista sairastelusta jotain haittaa sikiölle? Panadoliahan voi ottaa särkyyn.