A
aivan puhki
Vieras
Tällaista olen alkanut miettimään, kun mies toitottaa, että pitäisi pyytää sairaslomaa. Olen kokki eli työni on aika rankkaa. Kova vauhti päällä ja toukoja ei paljon pidellä syömisestä puhumattakaan. Alkuraskauden pahoinvointi on väistymässä, mutta väsymys edelleen päällä. Monesti mulla on ensin iltavuoro eli yöllä kotiin ja sitten taas aamulla takaisin töihin. Töissä jaksan nyt jotenkin, mutta jaloissa on alkanut tuntua toi kokoaikainen seisominen, vaikka urheilenkin yms. Kotiin kun pääsen olen monesti aivan rättipoikki. Esikoista odottaessa sainkin levätä aina, mutta nyt on toinen raskaus ja kotona pieni lapsi odottamassa. Niin töitäni ei kyllä oikein kevyemmiksi pysty muokkaamaan.
Olen todella huono jäämään sairaslomalle. Muutaman päivän olen joutunut olemaan pahoinvoinnin takia poissa, siis ei mikään pysynyt sisällä yms..Oikeastaan nyt kun mietin, niin olisi pitänyt vaan jäädä useammin. Nyt menossa vasta rv 22 ja mietin, että saako sitä edes tällaisten syiden takia sairaslomaa? Kyllä nyt vielä ainakin jonkun aikaa aion jaksaa, mutta kaipa sitä vauvaa tässä vaiheessa pitää ajatella kuitenkin enemmän. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia rankassa työssä?
Olen todella huono jäämään sairaslomalle. Muutaman päivän olen joutunut olemaan pahoinvoinnin takia poissa, siis ei mikään pysynyt sisällä yms..Oikeastaan nyt kun mietin, niin olisi pitänyt vaan jäädä useammin. Nyt menossa vasta rv 22 ja mietin, että saako sitä edes tällaisten syiden takia sairaslomaa? Kyllä nyt vielä ainakin jonkun aikaa aion jaksaa, mutta kaipa sitä vauvaa tässä vaiheessa pitää ajatella kuitenkin enemmän. Onko muilla ollut tällaisia tuntemuksia rankassa työssä?