Sairaslomalla silloin tällöin fuskaamalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei robotti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei robotti

Vieras
Olen terve ihminen, haen silloin tällöin sairaslomaa ja vähän muunnellun totuuden avulla kun väsyttää ja pitää ladata akkuja.

Minulla ei sairaslomapäiviä tule vuodessa läheskään eniten meidän työpaikalla, monet on vähän väliä sairaslomalla.

Mielestäni olen teen moraalisesti melko hyväksyttävästi, vaikka joskus päästän valkoisen valheen lääkärille, että mikä minua vaivaa.

Eli sairasloma kuin sairasloma, mitä sillä syyllä on väliä, jos tunnen että olen väsynyt, niin pitää keksiä joku muu syy sairaslomalle, sillä väsymyksestä ei saa sairaslomaa.

Mielestäni olisi väärin, että kun en polta tupakkaa enkä ole ylipainoinen ja siis terve, että ne jotka polttaa on ylipainoisia yms. niin että minä olen aina töissä ja he vuodessa paljon sairaslomalla.

Eli olen siis päättänyt hyvällä omalla tunnolla silloin tällöin pienellä valkoisella valheella hankkia itselleni sairaslomaa.

Summa summarum, monesti pienen sairasloman jälkeen on taas energiaa ja työt maistuu sekä minä en ole yhtään sen enempää sairaslomalla vuodessa kuin ns. oikeasti sairaat.

Mielestäni on epäviisasta olla ns. liian terve ja ei ikinä siksi sairaslomalla.

Mistä tiedät heidän olevan oikeasti/leikisti sairaita. Itse en tekisi noin. Vaihda työpaikkaa, jos et nykyisessä jaksa olla.

... minä en ole yhtään sen enempää sairaslomalla vuodessa kuin ns. oikeasti sairaat.

Minäkään en tee noin =O Olen kyllä arvannut että osa tekee noin. Nyt se sitten varmistui.

Välilä olen todella väsynyt, kuten nyt. Juon energiajuomia ja otan vitamiineja, jotta jaksan taas. Illat menee sohvan pohjalla ja einesruokia lämmitellen.

[QUOTE="vieras";25249108]Mistä tiedät heidän olevan oikeasti/leikisti sairaita. Itse en tekisi noin. Vaihda työpaikkaa, jos et nykyisessä jaksa olla.

... minä en ole yhtään sen enempää sairaslomalla vuodessa kuin ns. oikeasti sairaat.[/QUOTE]

Löysää sinä pipoa, katsos tämä elämä on muutakin kuin työntekoa, ärsyttää ihmiset joilla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin joku työpaikka, sellaiset typerät orjat todella ärsyttää.

Kunnon sairasloma silloin tällöin on poikaa.

No onhan sitä henkistäkin sairautta, joka aiheuttaa sitten sitä uupumusta, että haluttaa lintsata töistä. Et sinä ihan terveeltä kuulosta, vaikket olekaan ylipainoinen tai polta...

Löysää sinä pipoa, katsos tämä elämä on muutakin kuin työntekoa, ärsyttää ihmiset joilla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin joku työpaikka, sellaiset typerät orjat todella ärsyttää.

Kunnon sairasloma silloin tällöin on poikaa.

Hanki sinäkin kunnon ammatti ja koulutus, niin saat itsellesi sellaisen työapaikan jossa jaksat olla, ja bonuksena hyvän palkan.

[QUOTE="vieras";25249133]Minäkään en tee noin =O Olen kyllä arvannut että osa tekee noin. Nyt se sitten varmistui.

Välilä olen todella väsynyt, kuten nyt. Juon energiajuomia ja otan vitamiineja, jotta jaksan taas. Illat menee sohvan pohjalla ja einesruokia lämmitellen.[/QUOTE]

Kärsit siis sen vuoksi, että miellytät työnantajaasi.

Onnea urallesi, itse myös sillon tällöin haen sairaslomaa valehtelemalla, se on muuten oma taidelajinsa, se vaatii luovuutta, ja parhaimmat mestarit eivät voi kovin tyhmiä olla

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="hoitaja";25249168]Kärsit siis sen vuoksi, että miellytät työnantajaasi.

Onnea urallesi, itse myös sillon tällöin haen sairaslomaa valehtelemalla, se on muuten oma taidelajinsa, se vaatii luovuutta, ja parhaimmat mestarit eivät voi kovin tyhmiä olla[/QUOTE]

Siis uskomatonta =O Ei tulis mieleenkään. Ajatuksena ei ole "työnantajan miellyttäminen" vaan normaali elämä normaalin moraalin mukaan ja työntekeminen palkkani vastineeksi.

[QUOTE="justiinsajuu";25249158]No onhan sitä henkistäkin sairautta, joka aiheuttaa sitten sitä uupumusta, että haluttaa lintsata töistä. Et sinä ihan terveeltä kuulosta, vaikket olekaan ylipainoinen tai polta...[/QUOTE]

On sinun ongelmasi mitä minusta ajattelet.

[QUOTE="hoitaja";25249168]Kärsit siis sen vuoksi, että miellytät työnantajaasi.

Onnea urallesi, itse myös sillon tällöin haen sairaslomaa valehtelemalla, se on muuten oma taidelajinsa, se vaatii luovuutta, ja parhaimmat mestarit eivät voi kovin tyhmiä olla[/QUOTE]

No ei tuo toimintasi älykkäältä toiminnalta kuullosta...

Sehän on hienoa, että muut hoitajat, joilla on omatunto tekee sitten sunkin työt ja väsyy myös. Kiitos!

p.s. saikulla viimeks 2009, kipeenä töissä kun muut terveenä saikulla.

[QUOTE="vieras";25249181]No ei tuo toimintasi älykkäältä toiminnalta kuullosta...[/QUOTE]

Jep, joku typerä perushoitaja ei osaisi valehdella itselleen sairaslomaa, se vaatii älykkyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Myös hoitaja;25249210:
Sehän on hienoa, että muut hoitajat, joilla on omatunto tekee sitten sunkin työt ja väsyy myös. Kiitos!

p.s. saikulla viimeks 2009, kipeenä töissä kun muut terveenä saikulla.

Mielestäni olet typerä, sekä ärsyttää tuollainen marttyyriasenne.

p.s.
Mitä päässäsi liikkuu kun olet sairaana töissä, vaarannat oman sekä muiden terveyden.

Mielestäni olet typerä, sekä ärsyttää tuollainen marttyyriasenne.

p.s.
Mitä päässäsi liikkuu kun olet sairaana töissä, vaarannat oman sekä muiden terveyden.

Oon ehkä tyhmä, mutta jonkuhan sinne töihinkin on mentävä, eikä nyt minkään pienen pääkivun tai esim. kuumeettoman flunssan takia kotiin voi jäädä. En mä tietenkään kuumeessa menis töihin, mutta on pari kertaa tullu lähettyä vaikka oon miettinyt, että nyt ehkä ois aihetta jäädä kotiin.

Ja mielummin oon marttyyri kun lintsari ;)

Kyllä tuo minusta moraalitonta on, mutta et varmaan siitä välitä.

Tämä ei ole provo, olen hoitaja, minulla on korkea moraali, mutta elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin virallinen työ.

Ja en näitä fuskusairaslomia usein ota, silloin tällöin kun alkaa väsyttämään, tiedän itse itseni, ja väitän että kun ajoissa huilin silloin tällöin, niin se on pitänyt minut terveenä.

Itse en keksi itselleni sairauksia enkä ole pelkän väsymyksen takia pois töistä.
Mutta en myöskään lähde puolikuntoisena kärsimään työpaikalle.
Olen kyllä heti päivän pois jotten tule ns. kunnolla sairaaksi ja sairasta sitten päivätolkulla.
Tästä on ollut monesti apua ja yhden päivän poissaololla ja levolla oon säästänyt ehkä useamman päivän saikun.

• Tykkää
Reactions: Data
Tjaa, täällä yksi tupakoiva ja hieman ylipainoinen, saikkua tänä vuonna kolme päivää, joista kaksi sairauden takia :D Sitä ennen 3 vuotta sitten. Ihan älytöntä sairastamista, kyllä säkin oot oikeutettu lepopäiviis :hug:

Itse en keksi itselleni sairauksia enkä ole pelkän väsymyksen takia pois töistä.
Mutta en myöskään lähde puolikuntoisena kärsimään työpaikalle.
Olen kyllä heti päivän pois jotten tule ns. kunnolla sairaaksi ja sairasta sitten päivätolkulla.
Tästä on ollut monesti apua ja yhden päivän poissaololla ja levolla oon säästänyt ehkä useamman päivän saikun.

No tuo kuullostaa järkevältä toiminnalta.

Terveisin aloittaja

[QUOTE="aloittaja";25249265]Tämä ei ole provo, olen hoitaja, minulla on korkea moraali, mutta elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin virallinen työ.

Ja en näitä fuskusairaslomia usein ota, silloin tällöin kun alkaa väsyttämään, tiedän itse itseni, ja väitän että kun ajoissa huilin silloin tällöin, niin se on pitänyt minut terveenä.[/QUOTE]En väittänytkään, että provoaisit, mutta pidän tuota moraalittomana, että keksit tekosyitä sairaslomiin. Sano suoraan lääkärille, miksi et jaksa, niin sinun ei tarvi miettiä mitään fuskaamisjuttuja. Itse käytit sitä sanaa fuskaaminen, mikä tarkoittaa teeskentelemistä.

En väittänytkään, että provoaisit, mutta pidän tuota moraalittomana, että keksit tekosyitä sairaslomiin. Sano suoraan lääkärille, miksi et jaksa, niin sinun ei tarvi miettiä mitään fuskaamisjuttuja. Itse käytit sitä sanaa fuskaaminen, mikä tarkoittaa teeskentelemistä.

En käytä, sillä lääkärit ovat samanlaisia torveloita kuin muutkin ihmiset, eli hyvin harva lääkäri ymmärtäisi asiaani, sekä säästän myös lääkäriä, että hänen ei tarvi tietoisesti valehdella jotain muuta kuin mitä asia on, minä teen sen valehtelupuolen.

[QUOTE="aloittaja";25249322]En käytä, sillä lääkärit ovat samanlaisia torveloita kuin muutkin ihmiset, eli hyvin harva lääkäri ymmärtäisi asiaani, sekä säästän myös lääkäriä, että hänen ei tarvi tietoisesti valehdella jotain muuta kuin mitä asia on, minä teen sen valehtelupuolen.[/QUOTE]
Heh, aika hieno ihminen olet kyllä!:D Taidat ansaita oikein mitalin.

[QUOTE="aloittaja";25249265]Tämä ei ole provo, olen hoitaja, minulla on korkea moraali, mutta elämässä on paljon tärkeämpiä asioita kuin virallinen työ.

Ja en näitä fuskusairaslomia usein ota, silloin tällöin kun alkaa väsyttämään, tiedän itse itseni, ja väitän että kun ajoissa huilin silloin tällöin, niin se on pitänyt minut terveenä.[/QUOTE]

No kertokaapa sitten minkälaisia testejä teille tehdään, kun haette sitä saikkuva? Vai onko aina jokin sellainen syynä, jota ei voi testata?
Ja jos jotain tulehdusta, joka on mitattavissa, niin lohkeaako lomaa helposti, vai saatteko kaksi päivää, ja heti taas uudestaan mittaamaan terveysasemalle, ennen kuin lisää tulee lomaa...

Vähän riippuu varmaan työnantajasta siis ehkä joillakin...

Yhteistyössä