sairasloma ja tupperware kutsut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
hei

Oli kesällä uutisissa että jollain oli peruttu sairasloma sen takia että jok oli laittanu fb:ssä kuvan että sairaslomalla olija oli ollu viihteellä. Kuva oli ilmeisesti vanha. Mulla olis nyt kutsut lauantaina jotka olen sopinut jo kuukausi sitten ja sinne on väkeä tulossa. mulla on sairaslomaa perjantaihin asti kurkkukivun takia. Ja pystyn kyllä ne pitämään Ja mulla ei ole sillon lauantaina virallisesti enään sairaslomaa että jos työn antaja saisi tietää niin voisko ne perua mun sairasloman noiden kutsujen takia. ne on kuitenkin mun kotona. voiko näitä kahta verrata toisiinsa

Voit ihan rauhassa juhlia. Sairasloma päätty pe ja sillä selvä. Muutenkin saat tehdä ihan mitä vaan sairaslomalla mikä ei vaan vaikuta toipumiseen. Esim jos on käsi paketissa niin ihan hyvin voit istua iltaa kavereitten kanssa. Pakko kyllä ihmetellä että hakee saikkua kurkkukivun takia.

mulla on joku akuutti kurkunpää tulehdus ja ollu jo kohta kuukauden niin lääkäri meinas että antaa kurkun levähtää loppuviikko kun olen töissä semmoisesa paikassa missä pölyää paljon. en menny hakeen sitä vaan apua tuohon kurkkukipuun. ja lääkäri suositteli sitä

Yhteistyössä