sairaanloinen mustasukkaisuus!!!

Mitä teen? Miten te muut naiset käsittelette mustasukkaisuutta jos sellaista on? Onko kaikkkien miehet samanlaisia kuin minun? aina pitää joka naista katsoa kauppareissullakin ja telkkarissa missejä ja muita kauniita naisia ja muutenkin laihoja naisia. mieheni haluaa olla minun kanssani mutta tunnen itseni lihavaksi ja rumaksi kun mies katselee toisia. Mitä teen hyväksynkö vain asian? minäkin rakastan miesystävääni. Mitä teen? kumpikin haluaa olla yhdessä. sori kun välimerkit puuttuu.
 
Oletko puhunut asiasta miehes kanssa?
Se on ikävä tosiasia, että kauniista ihmisistä ei eroon pääse, ellei muuta jonnekin keskelle korpea. Siihen vaan pitää tottuu ja luottaa toiseen.
Entäpä, jos sitä tosiaan muut kiinnostais enempi niin tuskin sun kanssa olisi? Kai säkin joskus vilkuilet kun hyvännäköinen mies kulkee vastaan, eikä se mitään kuitenkaan meinaa? :)
Tsemppiä nyt äläkä turhaan stressaa asiasta, ettei tule turhia sotatilanteita asiasta..
Tökyrösti vastattu, mutta toivottavasti ymmärsit suunnilleen mitä tarkotin :)
 
Olen puhunut. mies sanoo että ei ole vahdannut ketään ja sanoo että ei voi enää edes telkkaria katsoa jos joka naisen katsomisesta suutun. sanoo että ei ole aihetta olla mustasukkainen. kerran sanoi kun joku timmi mini hame misu oli jossain ohjelmassa ni ukko totes vain että voi saatana. tai jostain että seksikkään laiha. en jaksaisi koko ajan tapella asiasta olen niin mustis että tuntuu että sisus kaluja väännettäisiin.....toivottavasti joku ymmärtää ja osais auttaa. haluaisin olla vaan onnellinen miesystäväni kanssa.
 
tannn
eiköhän se oo niin että se on vähän kaikilla miehillä taipumusta kattella ympärilleen ja jos joku nätti muija menee ohi niin katsoo.. Itelle se oli yhdes vaihees kans ihan ongelma, mut nyt siihen on vaan jotenki niin asennoitunu et se on joka miehen "ongelma", eikä ne sillä välttämättä mitään edes tarkota. Mies on ainakin sanonu et ei se mitään kiksejä saa jos se näkee kaupungilla jonkun nätin naisen eikä ees mitäää ajatuksii herätä. Kyllä sen sitten huomaa oman murun käytöksestä vieläkö kiinnostaa, meillä ainakin mies on tosi huomaavainen ja puhuu kauniisti mulle yms yms.. kyllä mä siit tiedän että se mua rakastaa, ja se mustasukkasuus ei oo kun suhteelle vaan riesaks.. ja sä voit siitä sanoa sillai hienotunteisresti että voisko se sulle sitten osottaa enemmän sitä huomioo ettei tarttis ajatella että se kuluttaa sen ajan muiden katteluun. Kyllä ne asiat järjestyy, niin meilläkin kävi! Tsemppiä sulle! :)
 
saronia
Eiköhän se ole niin,että tietoisasti tai tiedottomasti niin miehet kuin naisetkin katselee ympärilleen.ja yleensäkkään se ei tarkoita sitä että haluaisi jotain muuta kun omaa puolisoaan...;) :hug: kannattaa puhua asiasta,jos se kaihertaa...
 
No jopas sä vähästä pahotat mieles... Kyllä munkin mies kattoo ympärilleen ja saattaa jotain jopa kommentoida, mut en mä sitä itteeni ota. (Itekin katon ympärilleni ja saatan kommentoida, mut mies tietää kyllä etten kaipaa muita) Sulla taitaa olla vähän huono itsetunto... Voisitko koittaa parantaa sitä jotenkin? Kurjaahan se on, jos tollasen takia suhde kaatuu.
 
Itse olen huomannut saaneeni paremman itsetunnon siitä, kun tiedän näyttäväni hyvältä. Pidän itsestäni huolta. Urheilen paljon ja vietän näin vapaa-aikaa. Käyn ystävien kanssa ostoksilla ja kahvilla. Panostan itseeni enemmän. Pelkkä uusi kampaus silloin tällöin nostaa itsetuntoa kummasti. Kokeile erilaisia "turhia" kasvohoitoja yms. Osta uusia sinulle sopivia vaatteita. Panosta kerrankin vain itseesi.

Itse olen kokenut että pelkkä kuntosalilla käynti, saa aikaan sen että tunnen näyttäväni paremmalta. Samalla ajatukset saa kunnolla pois perheasioista. Ajattelin jopa aloittaa opiskelun että saan "omaa elämää".

Oikeasti sitä jaksaa paremmin pitää huolta lapsista ja hemmotella miestä, kun itse saa levähtää muualla. SE pätee oikeasti hyvin tosielämään että; "rakasta ensin itseäsi ja sitten vasta muita". Terve itserakkaus ei ole huonoksi:)
 
no kyllä tuo oma mieskin ohikulkevia naisia katselee jos joku "timmipakkaus" kävelee ohitse, tai telkkarissa jos näkyy. Mutta en koe tuota katselua mitenkään uhkaksi minulle tai suhteellemme. =) kai se mies iskisi silmää naiselle tai tekisi jotain muuta jos tuo mehevä nainen kiinnostaisi enemmänkin kun vain silmänilona. :) Ja tokihan itsekkin ja varmasti muutkin naiset katselevat miesten perään, kuten varmasti itsekkin panet merkille ja katselet jos hyvännäköinen mies tulee vastaa. Ja kyllä me mieheni kanssa ihan tasapuolisesti jaamme kommenttia jos toinen huomaa toisen katsovan jotain tiettyä miestä tai naista. :) Ei siis ole ongelmana tuo meidän suhteessa, sitten tietenki asia erikseen jos jompikumpi alkaisi silmääiskemään tai muuta. =D
mutta toivottavasti pystytte miehen kanssa puhumaan tuosta, uskon ettei varmastikkaan ole mukavaa, mustasukkaisuus on inhottava tunne, joskus menee kyllä itsellä mustasukkaisuus vähän yli, mutta puhumalla asiat useimmiten selviävät :) !
 
tätä etsinkin. nimittäin itse olen samanlainen mustispakkaus. ollut aina ja näköjään se ei lopu vaikka miestä vaihtais. vika on ittessä, huono itsetunto sen tunnistan minäkin. mutta, (aivan muttamutta) ei näitä tunteita olisi ellei olisi jotain itse nähnyt omilla silmillä ja kuullut että mies flirttailee toisille. vaikka tosiasiassa mies on vain "sosiaalinen". se on totta, mutta ärsyttää silti. vaikka sellainenhan on vain hyvästä. itse olen antisosiaalinen. johtuiskohan se siitäkin. ja sitten on vielä tää raskauden jälkeinen löysä maha ja riippuvat tissit- syndrooma. liikuntaan ei muka oo aikaa. senkin takia kahta kauheemmin tuntuu että mies kattelee muita naisia. itse kun koittaa illalla olla vähillä vaatteilla niin ei se mitään huomaa. eli oon sitte ruma. ja kesä, voi kunpa loppuisit jo. naiset kulkee vähissä vaatteissa. joskus kun oon ajat sitten kysyny että mimmoset vaatteet sua kiinnostaa naisella niin vastaus oli:"vähät vaatteet". no, oon huomannu joo. sitte kun ite koittaa kysyä että kumman paidan laitan? -"ihan sama. se toinen." ja omilla vaatteilla ei sitte oo muka mitään väliä. jos sitte koittaa piristää itseään uudella vaatteella niin ei kehuja kuulu kun ei huomaa että on mitään uutta. itestä on tullu niin ulkonäkökeskeinen että luulis että oisin joku muotipelle. huono itsetunto - en muuta syytä keksi. ja siis se on ongelma että vaikka ollaan just puhuttu asiat selväks, ei mee ku pari tuntia niin mies on taas kattelemassa muita vaikka oon vieressä!siinä sitä luottamusta sitten etitään niin. tää vaivaa itseäkin jo liikaa. eiku urheilemaan ja nukkumaan univelat pois. mutta helpommin sanottu kuin tehty. pitäis saada se järkikin jostain. miksi pelkää ennakkoon jotain jota ei ehkä edes tule? siis jätetyksi tulemisen pelko on tässä taustalla kans. mutta miksi vaikka toinen hokee että ei ole syytä huoleen? oon koittanut sitäkin taktiikkaa että yritän mitätöidä miehen. "aivan sama,tehköön mitä haluaa, mäki sitte kattelen muita"...siinä kuitenkaan onnistumatta. en halua kattella muita koska oon varattu. eikä se oo aivan sama! toisen pitäs kyllä tajuta tilanteen vakavuus ja just huomata toinen entistä paremmin. mutta miten se on mahdollista?
 
aivan normaali mies :) ite vaan sanon suoraan että "hyi sinua, miks katoit ton perää?" ja nauran päälle :D miehet on miehiä sille ei voi mitään, jos se ei sua rakastaisi niin ei se sun kanssa olisi :) itse olen TODELLA MUSTASUKKAISTA sorttia, mutta tiedän että mieheni rakastaa minua joten en ees pahemmin välitä siitä :)
 

Yhteistyössä