M
minäidiootti
Vieras
olen mokannut ja pahasti.. minulla oli nukkumisvaikeuksia ja sain stellaa 100kpl olen myös aikaisemmin käyttänyt sitä ethkä hieman koukussa tai siis paljon koukussa siihen söin 100 kpl noin 3-4 viikossa oltin aina iltaisin 3kpl ja niistä kun meni muisti/sekasin niin joskus olin ottanut vielä lisää....ö mokasin ja mihinkää lääkkeisiin tai tollasiin kolmio lääkkeisiin en aio enää sormellanika koskea... mutta nyt on tullut sillai tuntuu että en muista asioista esim mitä olen tehnyt edesllis viikolla tai vaikka eilen illalla, mutta mitä enemmän mietin että muistanko eli melkein koko ajan niin tuntuu että en muista mitään ja sekoan... voiko se johtuu tosta lääkkestä kun söin sitä noin paljon vai onko tämä tavallaan stressiä kun kannan tosi huonoa omaa tuntoa siitä mitä tein.. silloin aina kun otin lääkkeet illalla aamulla en muistanut juuri mitään... äsken katoin salkkarit niin muistan siitä seuraavat asiat
helenna yllätti isabellan ja sebastianin.
talkoot loppu
ismo ja heidi meni kaupalle ja jiri meni sinne pyytää heidii illalla damii
sebastian siivos rappukäytävää kun isabella tuli
ismo ehdotti paulalle ja hänen miehelleen että sepolle tulisi kunniakyltti talon seinälle
heli ja sen muija pyysi cindya illalla damiin ja näkivät illalla siellä heli ei jaksanut tanssia niin cindy ja se musta nainen tanssivat
heidi,peppi ja niko menivät damiin
siellä esiintyi joku bändi ja loppui siihen kun heidi oli lähös ja jiri meni pyytää sitä tanssimaan
muistanko tarpeeksi ohjelmasta?
tuntuu että pää räjähtää jos en muista jotain.. ja mitä enemmän mietin että muistanko niin sitä enemmän ajatukset menee sekasin ja päässä tuntuu oudolle
helenna yllätti isabellan ja sebastianin.
talkoot loppu
ismo ja heidi meni kaupalle ja jiri meni sinne pyytää heidii illalla damii
sebastian siivos rappukäytävää kun isabella tuli
ismo ehdotti paulalle ja hänen miehelleen että sepolle tulisi kunniakyltti talon seinälle
heli ja sen muija pyysi cindya illalla damiin ja näkivät illalla siellä heli ei jaksanut tanssia niin cindy ja se musta nainen tanssivat
heidi,peppi ja niko menivät damiin
siellä esiintyi joku bändi ja loppui siihen kun heidi oli lähös ja jiri meni pyytää sitä tanssimaan
muistanko tarpeeksi ohjelmasta?
tuntuu että pää räjähtää jos en muista jotain.. ja mitä enemmän mietin että muistanko niin sitä enemmän ajatukset menee sekasin ja päässä tuntuu oudolle