sairaanhoitoammattilaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäidiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäidiootti

Vieras
olen mokannut ja pahasti.. minulla oli nukkumisvaikeuksia ja sain stellaa 100kpl olen myös aikaisemmin käyttänyt sitä ethkä hieman koukussa tai siis paljon koukussa siihen söin 100 kpl noin 3-4 viikossa oltin aina iltaisin 3kpl ja niistä kun meni muisti/sekasin niin joskus olin ottanut vielä lisää....ö mokasin ja mihinkää lääkkeisiin tai tollasiin kolmio lääkkeisiin en aio enää sormellanika koskea... mutta nyt on tullut sillai tuntuu että en muista asioista esim mitä olen tehnyt edesllis viikolla tai vaikka eilen illalla, mutta mitä enemmän mietin että muistanko eli melkein koko ajan niin tuntuu että en muista mitään ja sekoan... voiko se johtuu tosta lääkkestä kun söin sitä noin paljon vai onko tämä tavallaan stressiä kun kannan tosi huonoa omaa tuntoa siitä mitä tein.. silloin aina kun otin lääkkeet illalla aamulla en muistanut juuri mitään... äsken katoin salkkarit niin muistan siitä seuraavat asiat

helenna yllätti isabellan ja sebastianin.
talkoot loppu
ismo ja heidi meni kaupalle ja jiri meni sinne pyytää heidii illalla damii
sebastian siivos rappukäytävää kun isabella tuli
ismo ehdotti paulalle ja hänen miehelleen että sepolle tulisi kunniakyltti talon seinälle
heli ja sen muija pyysi cindya illalla damiin ja näkivät illalla siellä heli ei jaksanut tanssia niin cindy ja se musta nainen tanssivat
heidi,peppi ja niko menivät damiin
siellä esiintyi joku bändi ja loppui siihen kun heidi oli lähös ja jiri meni pyytää sitä tanssimaan

muistanko tarpeeksi ohjelmasta?

tuntuu että pää räjähtää jos en muista jotain.. ja mitä enemmän mietin että muistanko niin sitä enemmän ajatukset menee sekasin ja päässä tuntuu oudolle :(

ei mulla mitää huolia ole toi vaan vähän stressaa.. oisko asiantuntijoiden mielipiteitä että olisko mulla voinut muisti huonontua noiden lääkkeiden takia vai tai siis en usko että on huonontunut vaan siitä jäänyt jotenki levy päälle kun silloin meni muisti kun otin noita lääkkeitä niin se jotenki ole palautunut vaikka enää en niihin koske... siis tajuuko joku mitä tarkoitan?

En tiedä... Itsellä on nukkumisvaikeuksia ja lääkkeitä kaapissa, mutta harvemmin tukeudun lääkkeisiin... Olen päättänyt pysyä päätöksessä, että aivan max 1 tabu per vk. Jos niitä syö yhtään enempää, niin ne ei enää toimi hyvin. Jos siis sen yhden ottaa, niin sitten on vain päätettävä, että vaikka mikä olisi, niin tää loppu vk ollaan täysin ilman apuja. Niihin ei kyllä kannata ollenkaan koskea, jos asia menee tolle tolalle.

En siis osaa 100% varmuudella sanoa, että miten noi lääkkeet vaikuttaa muistiin, mutta uskon 99% varmasti, että muisti kyllä palautuu, kunhan et noihin lääkkeisiin enää koske. Varmaan voi mennä hetki, että tunnet taas olosi normaaliksi, mutta kyllä se muisti vielä palautuu. :)

siis mä varmasti muistan ihan ok , mutta kun noi lääkkeet aiheuttivat sitä et seuraavana aamuna en muistanut iltaa niin... niin tuntuu että sama toistuu vaikka ei ole lääkkeitä ja muistan kuitenkin ihan hyvin jos en stressaa sitä että muistanko vai en.. toi juttu että muistanko jäi siitä kun mietin aina mitä olin tehnyt edellis iltana kun ei ollut hajuaka kun olin ottanut lääkkeitä... eli nyt pitäs saada toi ''muistanko'' juttu pois niin olo olisi normaali`!

Itse olen joskus väärinkäyttänyt Stellaa. Se todellakin yliannostuksena vie muistin. Googletapa vaikka tsolpideemi niin saat lisätietoa. Älä huoli, tuo muistamattomuus kuuluu asiaan ja muisti normalisoituu josset jatka enää lääkkeen käyttöä. Nuo lääkkeet myös vaikuttavat psyykeeseen ja mielialaan. Varoitan ihan oikeasti, älä ryhdy leikkimään noiden lääkkeiden kanssa. Selvitä vaikka psykologilla unettomuuden syy, se voisi olla sinulle parempi vaihtoehto kuin nuo lääkkeet.

Stella on tosiaan sellainen että vaikka päättäisi ottaa vain muutaman, niin helposti menee koko liuska. Itsellä pahimmillaan mennyt 15 tablettia kerralla. Älä enää käytä niitä.

Yhteistyössä