Sairaanhoitaja ajelee karvat?

  • Viestiketjun aloittaja KOKS
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sappileikkaus, hoitaja ajeli sen mitä tarvitsi ja teki oikein hyvää työtä. Ei tullu haavoja eikä muutakaan harmia ajelusta. En älynnyt kysyä jos itse olisi saanut höylätä karvat pois.
 
Henkilökunnasta otettu valokuva antoi ymmärtää, että yksi naistyöntekijöistä oli erityisen kurvikas alapäästä. Kuvasta sai tietyn vaikutelman, mutta en ensin uskonut sitä todeksi. Mutta joo, niin se kuitenkin oli: hän teki töitä alapää paljaana, eikä sitä katsottu mitenkään erityisen kieroon. Toki miespuoliset kollegat häntä katselivat, mutta niin varmasti tekivät myös monet asiakkaat. Terveydenhuollon alalla tämä oli erityisen mieltä lämmittävää ja monia rohkaisevaa. Mieleeni jäi naisen etupuoli, koska hän ei minuun nähden juuri koskaan liikkunut siten, että hänen takapuolensa olisi ollut mitenkään erityisesti esillä. Näin voin sanoa, koska ns. peppumiehenä se olisi kyllä jäänyt mieleeni. Sitä tosin en muista, että oliko hänellä alapäässä karvoitusta vaiko ei. Se oli enemmän se lantion liike, joka jäi hänestä mieleen. Lämmöllä muistellen.
 
vierailija
On vuosi 1990 ja minulla umppari epäilys, olin armeijassa. Tilkkaan vaan ja tieto että leikkaus tehdään ihan kohta. Nuori hoitaja opiskelija tuli ja sanoi reippaasti että nyt ajetaan karvat pois, tämmöinen käsky tuli. Opiskelija oli punatukkainen pisamanaamainen erittäin kaunis ja katse oli sitä luokkaa että tuntui jalat pettävän. Otin housut pois ja hän otti varresta kiinni ja sanoi että tämä onkin hyvä kun vähän seisoo niin helpompi ajaa karvat. Ei mennyt kuin sekuntti niin olin täydessä kovuudessa ja hän katsoi silmiin ja sanoi että sinähän reipas olet kun autat vielä lisää. Karvat lähti ja koko ajan piti varresta kiinni ja kun olin kivikova niin ote oli aika luja. Kysyi että voiko hän samalla tehdä alapääpesun. Sanoin että antaa mennä vaan, pesu kun alkoi veti esinahan tiukasti taakse joten terska kiiltävänä kalu kivikovana olin. Sanoi että varmaan tyttöystävä on mielissään. Kysyin että anteeksi niin sanoi että noniin se olisi sitten pesty, toivottavasti kaikki menee huvin. Sen jälkeen en häntä nähnyt mutta unohtanut en ole. Ikimuistoinen kokemus
Hauska muisto sinulla eikä hoitaja toiminut väärin vaan hän hoiti työnsä
 
vierailija
Umpisuoleni tulehtui n. kymmenen vuotta sitten ja hoitaja tuli ajelemaan karvoja. Minä sanoin ettei tarvitse, johon hän vastasi että kyllä tarvitsee. Hän avasi päälläni olevaa ns leikkaus paitaa ja kun huomasi minun olevan täysin karvaton hän punastui tosi kauniisti. Olin käynyt brassi sokeroinnissa vajaa viikko aiemin ja samalla poistettiin niin vatsa kuin ja rinta karvatkin. Sanoi että on pareemman näköinen kuin ajeltu, pyyhki kuitenkin jollain desinfoimalla liinalla.
 
vierailija
On vuosi 1990 ja minulla umppari epäilys, olin armeijassa. Tilkkaan vaan ja tieto että leikkaus tehdään ihan kohta. Nuori hoitaja opiskelija tuli ja sanoi reippaasti että nyt ajetaan karvat pois, tämmöinen käsky tuli. Opiskelija oli punatukkainen pisamanaamainen erittäin kaunis ja katse oli sitä luokkaa että tuntui jalat pettävän. Otin housut pois ja hän otti varresta kiinni ja sanoi että tämä onkin hyvä kun vähän seisoo niin helpompi ajaa karvat. Ei mennyt kuin sekuntti niin olin täydessä kovuudessa ja hän katsoi silmiin ja sanoi että sinähän reipas olet kun autat vielä lisää. Karvat lähti ja koko ajan piti varresta kiinni ja kun olin kivikova niin ote oli aika luja. Kysyi että voiko hän samalla tehdä alapääpesun. Sanoin että antaa mennä vaan, pesu kun alkoi veti esinahan tiukasti taakse joten terska kiiltävänä kalu kivikovana olin. Sanoi että varmaan tyttöystävä on mielissään. Kysyin että anteeksi niin sanoi että noniin se olisi sitten pesty, toivottavasti kaikki menee huvin. Sen jälkeen en häntä nähnyt mutta unohtanut en ole. Ikimuistoinen kokemus
Tämä Jon niitä hyviä aikoja jolloin elämä ei ollut yhtä viha puhetta Naiset oli naisia ja miehet miehiä
 

Yhteistyössä