Sairaanhoitaja ajelee karvat?

  • Viestiketjun aloittaja KOKS
  • Ensimmäinen viesti
kröh
Alkuperäinen kirjoittaja KOKS:
Onko urbaania legendaa vai valmistellaanko potilas johonkin toimenpiteeseen siten että hoitaja (esim. naishoitaja) ajelee genitaalit (esim. mies potilaalta)???
No riippuu varmaan mistä leikataan. Kyllähän karvat ajellaan sieltä missä leikataan. On hyvin tärkeää saada alue paljaaksi. Itseltä on sairaalassa sheivattu, mutta oli kylläkin reisi.

Ei sairaalassa kuule sen mukaan määrätä hoitajia, että mikä sukupuoli on potilaalla.

Fantasiat voi kyllä jättää omaan arvoonsa.
 
umppari
No ainakin umpparileikkausta varten ajetaan jonkin verran häpykarvotusta, oikealta, yläosasta.

Itse kuulin jutun, kun eräs kundi oli harjoittelujaksolla sairaalassa, siis opiskeli lähihoitajaksi tms. niin oli kavereilleen puhunut että oli käsketty ajamaan jonkun teinitytön alapään karvoitus kokonaan umpparileikkausta varten. Hah hah! Unta oli nähnyt tämä reppana ja kaverit usko ja silmät pyöreenä kuunteli, ooh ihanks tosi hei!
 
itse s-hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja umppari:
No ainakin umpparileikkausta varten ajetaan jonkin verran häpykarvotusta, oikealta, yläosasta.

Itse kuulin jutun, kun eräs kundi oli harjoittelujaksolla sairaalassa, siis opiskeli lähihoitajaksi tms. niin oli kavereilleen puhunut että oli käsketty ajamaan jonkun teinitytön alapään karvoitus kokonaan umpparileikkausta varten. Hah hah! Unta oli nähnyt tämä reppana ja kaverit usko ja silmät pyöreenä kuunteli, ooh ihanks tosi hei!
Kyllä siihen umpilisäkkeen operointiin kuuluu karvojen ajelu. Itselläni lomamatkalla tämä umppari sitten tulehtui, ja tuli päätös leikkaukseen valmistelusta. Nuori apuhoitaja toi sheivaus välineet ja sitten kurkisti alapäähäni. Totesi :ai eihän täällä ole mitään ajeltavaa...

 
johan kesti
Juu...olin menossa operaatioon, ja ohjeissa sanottiin, että karvoja ei saa ajella etukäteen. Tämä siksi, ettei ennättäisi tulla mitään tulehduksia. Sen takia karvat ajellaan juuri ennen operointia. (jos on karvoja, minulla ei ole)
 
Starfinder
Olin kauan sitten virtsarakon tahystyksessa ja mulle annettiin sellanen tyypillinen 'hame" eli ei housuja, kun alapaata operoidaan. Kaksi nuorehkoa hoitajaa asetteli mut sellaiseen gynegologin telineeseen eli selallani makasin ja jalat haarallaan ylhaalla. Toinen hoitajista pesi huolellisesti koko varkin munia myoten ja sitten ajeltiin karvat. Kylla siina vakisinkin mela alkoi nostaa paataan, en voinut sille mitaan, mutta hoitajat ovat ammattilaisia ja homma hoitui hienosti. Taytyy kuitenkin sanoa, etta siita jai mukava fantasia, jota silloin talloin vielakin kaytan tarpeen tullen.. :)
 
Höpönhöpö
Alkuperäinen kirjoittaja Starfinder:
Olin kauan sitten virtsarakon tahystyksessa ja mulle annettiin sellanen tyypillinen 'hame" eli ei housuja, kun alapaata operoidaan. Kaksi nuorehkoa hoitajaa asetteli mut sellaiseen gynegologin telineeseen eli selallani makasin ja jalat haarallaan ylhaalla. Toinen hoitajista pesi huolellisesti koko varkin munia myoten ja sitten ajeltiin karvat. Kylla siina vakisinkin mela alkoi nostaa paataan, en voinut sille mitaan, mutta hoitajat ovat ammattilaisia ja homma hoitui hienosti. Taytyy kuitenkin sanoa, etta siita jai mukava fantasia, jota silloin talloin vielakin kaytan tarpeen tullen.. :)
Ei virtsarakon tähystyksessä ajella karvoja.
Munat kyllä pestään huolellisesti ja siinä voi vaikka ajatella sitä toimnepidettä, niin kyllä napero pysyy kuosissaan.
 
synnyttäjä.
Kät.op hoitaja sanoi: Nyt mennään parturiin. Minä tyhmänä, vastahan viime viikolla olin. En ollenkaan ymmärtänyt hänen kiertoilmaisuaan.
Virtsarakon tähystyksessä ei karvoitus ajeltu. Mutta hyvin pestiin.
 
umppari
Alkuperäinen kirjoittaja itse s-hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja umppari:
No ainakin umpparileikkausta varten ajetaan jonkin verran häpykarvotusta, oikealta, yläosasta.

Itse kuulin jutun, kun eräs kundi oli harjoittelujaksolla sairaalassa, siis opiskeli lähihoitajaksi tms. niin oli kavereilleen puhunut että oli käsketty ajamaan jonkun teinitytön alapään karvoitus kokonaan umpparileikkausta varten. Hah hah! Unta oli nähnyt tämä reppana ja kaverit usko ja silmät pyöreenä kuunteli, ooh ihanks tosi hei!
Kyllä siihen umpilisäkkeen operointiin kuuluu karvojen ajelu. Itselläni lomamatkalla tämä umppari sitten tulehtui, ja tuli päätös leikkaukseen valmistelusta. Nuori apuhoitaja toi sheivaus välineet ja sitten kurkisti alapäähäni. Totesi :ai eihän täällä ole mitään ajeltavaa...
Joo, ajellaan karvoitusta mutta ei todellakaan kaikkea (siis koko häpykarvoitusta). Minkä ihmeen takia ajeltaisikaan kun eihän leikkausalue yllä sinne asti! Ainoastaan sen osan ajelevat mikä jää leikkausliinan alta näkyviin eikä varmasti pipari jää.
 
tiina.
Exältä ajettiin mahakarvat kun oli menossa umpparileikkaukseen. En muista oliko mies vai nainen kun leikkasi, mutta joka tapauksessa hän vain otti kuivan terän ja leikkasi ilman mitään vaahtoja tms. Iho meni ihan rikki ja oli viikon ruvella sen jälkeen. Hämmästelimme miksei ihmisiä voisi kohdella ihmisinä myös sairaalassa, miksi pitää tehdä noin? Ei se nyt paljoa pidempään olisi ottanut, jos oltaisiin käytetty esim. vaahtoa.
 
olekkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Höpönhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja Starfinder:
Olin kauan sitten virtsarakon tahystyksessa ja mulle annettiin sellanen tyypillinen 'hame" eli ei housuja, kun alapaata operoidaan. Kaksi nuorehkoa hoitajaa asetteli mut sellaiseen gynegologin telineeseen eli selallani makasin ja jalat haarallaan ylhaalla. Toinen hoitajista pesi huolellisesti koko varkin munia myoten ja sitten ajeltiin karvat. Kylla siina vakisinkin mela alkoi nostaa paataan, en voinut sille mitaan, mutta hoitajat ovat ammattilaisia ja homma hoitui hienosti. Taytyy kuitenkin sanoa, etta siita jai mukava fantasia, jota silloin talloin vielakin kaytan tarpeen tullen.. :)
Ei virtsarakon tähystyksessä ajella karvoja.
Munat kyllä pestään huolellisesti ja siinä voi vaikka ajatella sitä toimnepidettä, niin kyllä napero pysyy kuosissaan.
Ajettelee sitten mitä tahansa niin silti aivan varmasti alkaa pippeli kasvamaan kun hoitsu suorittaa alapesun.
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Jos olisin mieslääkäri,ja naispotilaalta pitäs sheivata pimppi.Luultavasti tMitähän siitä seuraisi?ekisin toimenpiteen todella hellästi.Suorastaan tosi hellästi.
Nyt korjaan tekstiäni uusiksi.Jos olisin mieslääkäri,ja naiselta pitäs ajaa pimppi posliiniksi jonkun operaation takia,Sen tekisin niin hellävaraisesti,että todennäköisesti saisin syytteen melkein raiskauksesta.Tai ainakin naintihalukkuudesta,potilaan hyväksikäytöstä.
 
Höpönhöpö
Alkuperäinen kirjoittaja olekkaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Höpönhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja Starfinder:
Olin kauan sitten virtsarakon tahystyksessa ja mulle annettiin sellanen tyypillinen 'hame" eli ei housuja, kun alapaata operoidaan. Kaksi nuorehkoa hoitajaa asetteli mut sellaiseen gynegologin telineeseen eli selallani makasin ja jalat haarallaan ylhaalla. Toinen hoitajista pesi huolellisesti koko varkin munia myoten ja sitten ajeltiin karvat. Kylla siina vakisinkin mela alkoi nostaa paataan, en voinut sille mitaan, mutta hoitajat ovat ammattilaisia ja homma hoitui hienosti. Taytyy kuitenkin sanoa, etta siita jai mukava fantasia, jota silloin talloin vielakin kaytan tarpeen tullen.. :)
Ei virtsarakon tähystyksessä ajella karvoja.
Munat kyllä pestään huolellisesti ja siinä voi vaikka ajatella sitä toimnepidettä, niin kyllä napero pysyy kuosissaan.
Ajettelee sitten mitä tahansa niin silti aivan varmasti alkaa pippeli kasvamaan kun hoitsu suorittaa alapesun.
No ilmeisesti et sitten ole "päässyt" ajattelemaan vrtsarakon tähystystä.
 
sivhos
Joskus viime vuosituhannella silloinen sydänkäpynen tykkäsi olla posliini.Ajoin omalla partakoneellani häneltä pimpin posliiniksi.Hän nautti operaatiosta.Sitten nuolin hänen söpön posliinin.Hän kävi kuumana.Loppuhuipentumana nautittavaa seksiä.Tein hänelle yllärin.Seivasin omat alapään karvani.Katsoi ihmeissään hetken aikaa.Sitten molemmat saatiin posliinia.
 
PecosBill
Alkuperäinen kirjoittaja tiina.:
Exältä ajettiin mahakarvat kun oli menossa umpparileikkaukseen. En muista oliko mies vai nainen kun leikkasi, mutta joka tapauksessa hän vain otti kuivan terän ja leikkasi ilman mitään vaahtoja tms. Iho meni ihan rikki ja oli viikon ruvella sen jälkeen. Hämmästelimme miksei ihmisiä voisi kohdella ihmisinä myös sairaalassa, miksi pitää tehdä noin? Ei se nyt paljoa pidempään olisi ottanut, jos oltaisiin käytetty esim. vaahtoa.
Tiedän tapauksen. Kaverilla oli alkanut seisomaan ja hoitaja päätti vähän antaa muuta ajateltavaa.


 
ajattelee
Alkuperäinen kirjoittaja Höpönhöpö;10151426:
Ei virtsarakon tähystyksessä ajella karvoja.
Munat kyllä pestään huolellisesti ja siinä voi vaikka ajatella sitä toimnepidettä, niin kyllä napero pysyy kuosissaan.

niin silti varmasti alkaa seisomaan
 
turjsrtjdtkdyh
karvat ajellaan ennen leikkausta alueelta jonne operaatio ylettyy. ketään ei posliiniksi ajeta, tuosta häpyalueelta vaan. ja saa ne karvat kotonaan leikata myös. ja kokemusta löytyy, viime viikolla 8. vatsanalueen leikkaus 10v. sisällä.
 
Q-kemus
Multa hoitsu ajeli karvat siinä leikkauspöydällä juuri ennen nivustyräleikkausta, ja vain toiselta puolelta heppiä, siis operointipuolelta. Pyysin että olisi ajanut myös toiselta puolelta saman tien, mutta ei se ajanut.
 
voisentehdä
Alkuperäinen kirjoittaja synnyttäjä.;10152241:
Kät.op hoitaja sanoi: Nyt mennään parturiin. Minä tyhmänä, vastahan viime viikolla olin. En ollenkaan ymmärtänyt hänen kiertoilmaisuaan.
Virtsarakon tähystyksessä ei karvoitus ajeltu. Mutta hyvin pestiin.

kyllä jotkut tekevät pesut siis oikeesti kiihottavasti
 
DiuDiuDii
Miksei hoitajat voi sanoa potilaalle, että pese peniksesi itse? Miksei voida antaa ohjetta etukäteen kotiin, että karvat on poistettava määrätyltä alueelta? Miten hoitajille opetetaan genitaalialueen pesu ja karvojen poisto käytännössä? Mokauksia toimenpiteessä?
 

Yhteistyössä