Tiedän tapauksen. Kaverilla oli alkanut seisomaan ja hoitaja päätti vähän antaa muuta ajateltavaa.
Sitähän se on arkea työssä. Me emme myöskään ole pukeutuneet kuten aikuisviihteen sairaanhoitajat. Mutta monelle varmaan unelma hoitajasta olisi muodokas, himokas ja halukas push upeissa, stringeissä, sukkanauhaliiveissä ja riittävästi paljastavassa työasusteessa.Hoitsun miehenä tuli taannoin tutuksi tulle karvojen poistolle heidän työssään käyttämänsä ammattitermi "RAAKKAUS" ja "RAAKKAAMINEN"
On hyvin kuvaava tuolle karvojen poistotoimenpiteelle.
Eivätkä hoitsut yleensä siinä puuhassa kainostele, eivätkä tunteile. Raakaa työtä vain. Jos jollakin sattuu stondis, niin vaihtavat hetkesi puuhaa ja antavat rauhassa miehen punastella ja rauhoittua, mutta jos on kiire niin ei se karvojen poistoa estä. En kuullut, että käsittelyssä olisi koskaan mälli lentänyt. Enimmäkseen ovat kainoina ja ujoina potilaina stondiksen aikaan käsittelyssä.
Oliko sillä hoitajalla huippu seksikäs asu. Solmittavat bikinit sekä päähine, stay upit sukkanauhoilla ja ilman pikkareita. Jos oli niin sitten uskon tarinasi.Kerran yks sairaanhoitaja otti mut väkisin... traumat jäi leikkauksesta.
totta ottaa kunnon otteen melasta ja sheivaa joskus kasvaa kädessä, hoitajat tottuneet ei mikään juttu heille.Onko urbaania legendaa vai valmistellaanko potilas johonkin toimenpiteeseen siten että hoitaja (esim. naishoitaja) ajelee genitaalit (esim. mies potilaalta)???
Kiva muistoOn vuosi 1990 ja minulla umppari epäilys, olin armeijassa. Tilkkaan vaan ja tieto että leikkaus tehdään ihan kohta. Nuori hoitaja opiskelija tuli ja sanoi reippaasti että nyt ajetaan karvat pois, tämmöinen käsky tuli. Opiskelija oli punatukkainen pisamanaamainen erittäin kaunis ja katse oli sitä luokkaa että tuntui jalat pettävän. Otin housut pois ja hän otti varresta kiinni ja sanoi että tämä onkin hyvä kun vähän seisoo niin helpompi ajaa karvat. Ei mennyt kuin sekuntti niin olin täydessä kovuudessa ja hän katsoi silmiin ja sanoi että sinähän reipas olet kun autat vielä lisää. Karvat lähti ja koko ajan piti varresta kiinni ja kun olin kivikova niin ote oli aika luja. Kysyi että voiko hän samalla tehdä alapääpesun. Sanoin että antaa mennä vaan, pesu kun alkoi veti esinahan tiukasti taakse joten terska kiiltävänä kalu kivikovana olin. Sanoi että varmaan tyttöystävä on mielissään. Kysyin että anteeksi niin sanoi että noniin se olisi sitten pesty, toivottavasti kaikki menee huvin. Sen jälkeen en häntä nähnyt mutta unohtanut en ole. Ikimuistoinen kokemus
Epäammattimaista varmaankin, mutta ei niitä faktoja muuttaa voi. Jos ollaan tekemisissä sukuelinten kanssa, niin seksiin liittyvällä alueella ollaan. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Ei ole alastomuutta ilman seksuaalisuutta. Siitä faktasta ei päästä yli eikä ympäri, vaikka muuta usein [julkisuudessa] väitetäänkin. Esimerkki vähän toisaalta: alastomia naisia kuvaavat miesammattivalokuvaajat ja heidän naismallinsa. Jos sellases kuvios ei oo seksiä ja panoja, nii sillon ne miehet on sellasii poikii, jotka tykkää [toisista] miehistä...Tältä hoitajalta kyllä todella epäammattimaista, jos edellinen on totta. Kuitenkin tuo seisominen on yks luonnollisimmista asioista ja joskus myös tahdosta riippumaton! Nimimerkillä hoitsu
Epäammattimaista varmaankin, mutta ei niitä faktoja muuttaa voi. Jos ollaan tekemisissä sukuelinten kanssa, niin seksiin liittyvällä alueella ollaan. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Ei ole alastomuutta ilman seksuaalisuutta. Siitä faktasta ei päästä yli eikä ympäri, vaikka muuta usein [julkisuudessa] väitetäänkin. Esimerkki vähän toisaalta: alastomia naisia kuvaavat miesammattivalokuvaajat ja heidän naismallinsa. Jos sellases kuvios ei oo seksiä ja panoja, nii sillon ne miehet on sellasii poikii, jotka tykkää [toisista] miehistä...