Raskaana oleva PissaLiisa
Kävimme kaupassa juuri äsken S-Marketissa. Olimme liikeellä pyörillä (hieman kuntoilua). Puolessa matkassa tuli hirveä pissa hätä (raskaana kun olen se yllättää liian usein ja silloin on OIKEASTI pakko päästä) No, sinnittelin kauppaan asti ja menin sitten myyjältä kysymään jos hän mitenkään voisi minut päästää vessaan vaikka kaupassa ei ole yleisiä asiakasvessoja. Vastaus oli tyly " EI ONNISTU". Olen siis silmin nähden raksaana, ei tuosta vatsasta voi erehtyä. Olin ihan ällikällä lyöty, en uskonut saavani sellaista vastausta. Hämilläni vain sanoin selvä, enkä jäänyt jankkaamaan. Olipa tuskanen kotimatka!!!!
Itsekkin asiakaspalvelu tehtävissä olleena, en voi kun kummastella, ettei edes hätätilanteessa raskaana olevaa naista voi päästää henkilökunnan vessaan. Vai olenko liian vaativa, mitä sinä olisit tehnyt myyjän tilalla????
P.S. Kyllä harkitsen tarkkaan menenkö enää siihen kauppaan, sen verran paha maku jäi suuhun palvelusta.
Moderaattori muokkasi tekstiä.
Itsekkin asiakaspalvelu tehtävissä olleena, en voi kun kummastella, ettei edes hätätilanteessa raskaana olevaa naista voi päästää henkilökunnan vessaan. Vai olenko liian vaativa, mitä sinä olisit tehnyt myyjän tilalla????
P.S. Kyllä harkitsen tarkkaan menenkö enää siihen kauppaan, sen verran paha maku jäi suuhun palvelusta.
Moderaattori muokkasi tekstiä.