Sairaan huonoa palvelua S-Marketissa! *Mitä sinä olisit tehnyt asiakaspalvelijana?*

• Viestiketjun aloittaja Raskaana oleva PissaLiisa
  • Ensimmäinen viesti
Raskaana oleva PissaLiisa
Kävimme kaupassa juuri äsken S-Marketissa. Olimme liikeellä pyörillä (hieman kuntoilua). Puolessa matkassa tuli hirveä pissa hätä (raskaana kun olen se yllättää liian usein ja silloin on OIKEASTI pakko päästä) No, sinnittelin kauppaan asti ja menin sitten myyjältä kysymään jos hän mitenkään voisi minut päästää vessaan vaikka kaupassa ei ole yleisiä asiakasvessoja. Vastaus oli tyly " EI ONNISTU". Olen siis silmin nähden raksaana, ei tuosta vatsasta voi erehtyä. Olin ihan ällikällä lyöty, en uskonut saavani sellaista vastausta. Hämilläni vain sanoin selvä, enkä jäänyt jankkaamaan. Olipa tuskanen kotimatka!!!!
Itsekkin asiakaspalvelu tehtävissä olleena, en voi kun kummastella, ettei edes hätätilanteessa raskaana olevaa naista voi päästää henkilökunnan vessaan. Vai olenko liian vaativa, mitä sinä olisit tehnyt myyjän tilalla????

P.S. Kyllä harkitsen tarkkaan menenkö enää siihen kauppaan, sen verran paha maku jäi suuhun palvelusta.

Moderaattori muokkasi tekstiä.

Minä olisin kysynyt joltain työkaverilta tai pomolta, saanko päästää sinut henkilökunnan vessaan.

Mutta omalla luvalla en olisi uskaltanut päästää, jos se on kiellettyä. Olisin toki sanonut asian kauniisti, en töksäyttäen.

haha
Luuletko että sillä myyjällä on lupa päästää sua minnekään? Ja mitä luulet millaiset sanktiot myyjä olisi saanut jos olisi päästänyt sinut kaupan omiin tiloihin?!

harmis
En olisi päästänyt. Päästäisitkö sinä jos virtsatietulehduksesta kärsivä mummo tulisi esim. kotiisi että pitäisi päästä vessaan kun ei voi pidättää pissaansa? Se on henkilökunnan oma vessa ja ymmärrän oikein hyvin ettei sinne päästetä asiakkaita.

kaisa
mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny

Minusta tuollaisessa tilanteessa pitäisi joustaa. Varmasti liikkeestä löytyy joku hyllyttämästä, joka ehtii tulla saattelemaan vessaan. Sama juttu pikkulapsen vessahädän kanssa. Minusta on muutenkin huonoa asiakaspalvelua, ettei kaupassa ole yleisövessaa.

Miuski harmailee
No mä olen lapsen kanssa päässyt kyllä niin S-marketin kuin Lidlinkin vessaan, kun on tullut hätä. Varsinkin Lidlissä on tosi tiukat säännöt siitä, mitä kaupasta saa tiedottaa ulkopuolisille. Mutta sielläkin sai käydä vessassa siis. Kyllä minustakin aika erikoinen politiikka tällä kaupalla. Niinkään en ehkä heti syyttäisi yksittäistä työntekijää (joka ehkä olisi voinut vähän mukavammin asian hoitaa, vaikka kielsikin), mutta kaupan linja on kurja.

joo,kyl me on annettu raskaana olevien,lasten ja vanhusten käyttää meidän vessaa..jos ei millään viiti/ehdi muutaman metrin päässä olevaan yleisövessaan..mutta ei kannata ihmetellä,jos myyjä tulee mukaan :saint: ei nyt ihan vessakoppiin,mutta lähelle kuitenkin :xmas:

Mä ymmärrän kyl myyjääkin. Ei mullakaan ollu lupa päästää asiakkaita vessaan kun kukkakaupas olin töissä. Monen monta nyrpistynyttä naamaa näin, mut minkäs teet, käsky kun oli tullu ylemmältä taholta. Uskoisin tän S-marketin myyjän syyn olevan saman.

valkeakoskella on muuteni vähän huonoo asiakaspalveluu esim. Kelassa ja sossussa :kieh: mutta ei toi mun mielest mitenkään huonoo asiakaspalveluu oo.. kyl meki ihan tos ässäs käydä ja ihan ollaan tyytyväisii k.o kauppaan.

tiedän
Meillä töissä ainakin joutuu kävelemään varaston ja toimistotilojen läpi/ohi ennen kuin pääsee henkilökunnan vessaan. Nämä takatilat eivät ole ulkopuolisten silmille tarkoitettu. Ehkä joissain tapauksissa voisi tehdä poikkeuksen. Muuten myyjillä ei ole lupa päästää asaikkaita takatiloihin, sanktiot ovat vakavat.

AP
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
En olisi päästänyt. Päästäisitkö sinä jos virtsatietulehduksesta kärsivä mummo tulisi esim. kotiisi että pitäisi päästä vessaan kun ei voi pidättää pissaansa? Se on henkilökunnan oma vessa ja ymmärrän oikein hyvin ettei sinne päästetä asiakkaita.
No kyllä päästäisin mummon meille pissalle. Missä ihmeessä teidän ihmisten inhimillisyys on???

niinpä
No, itse kerran koin vähän saman tyylisen tilanteen. Olin tosin vain 14v. Siis, istuin linja-automatkan 30+min ja kun hyppäsin kyydistä pois, oli ihan kauhea pissahätä. Ajattelin, että jaksan kävellä harrastuspaikkaan ja käydä siellä vessassa. Kävelin pienen matkan, ja tuntui että pissa tulee kohta housuun. Minulla ei ollut muuten mitään pissatulehdusoireita, yhä ihmettelen "äkillistä hätää". Kävelin Siwaan mikä siinä aivan lähellä, ja kysyin että onko vessaa missään. Ei ollut, joten lähdin kävelemään vain harrastuspaikkaani. Hätä alkoi syrjäisemmällä hiekkatiellä olla niin kova, että päätin luikkia jonkun pensaan taakse pissalle. Mutta en ehtinyt, kun poukkosin ojan yli pusikon puolelle, tuli pissa housuun, eikä sitä tullutkaan niin vähää.

Voin sanoa, että maailma tuntui siihen loppuvan, kun harrastamaan olin menossa ja kusi tuli housuun. Sama lähditkö bussilla kotiin vai menit harrastukseen, sun housut oli takaa polvitaipeisiin asti märät.

vieras
onneksi meillä täällä on säästö- pörssissä, s-kaupassa ja k-kaupassa yleinen vessa.
kyllä mä olen ajatellut että jos karsee hätä tulee niin meen vaikka eka taloon kysyyn jos ei ole mettää lähellä. ja raskaana olevan tai vanhan mummelin päästäisin sisään pissille.

vieras
Mihin vedetään raja? Mitä tykkäisit, jos joku kerta sieltä kaupan takahuoneesta ilmestyisi siivoton spurgu, jonka ystävällinen as.palvelija oli päästänyt takahuoneeseen krapulapaskalle...?

kesko
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
No kyllä päästäisin mummon meille pissalle. Missä ihmeessä teidän ihmisten inhimillisyys on???
Se voi kuule olla ikävät seuraukset jos on liian inhimillinen töissä, tekisi munkin välillä mieli antaa köyhille kaupasta ruokaa ilmaiseksi mutta ei perkele vaan saa. Säännöt on sääntöjä joten turha sun on siitä täällä narista.

mama
Meilläkin mun vanhassa työpaikassa oli henkilökunnan wc:t niin, että sinne piti mennä varaston läpi ja kahvitilojen ohi. Ei tämmösiin paikkoihin saa viedä asiakkaita.

Neppis
Kyseisessä kaupassa on muutama myyjä, joilta en ihmettele lainkaan tuollaista käytöstä. Todella tylyjä ovat aina muulloinkin, hyvä jos asiakasta edes tervehtivät.

Siihen en osaa kommentoida, oliko tuossa tapauksessa myyjän käytös asiatonta vaiko vain paikan sääntöjen mukaista.

Yhteistyössä