P
Puupää
Vieras
Jäi sitte toi Sairaala sarja kattomatta tänään ja nyt vaivaa että minkä takia niillä kätilöillä oli ne hengityssuojaimet naamalla siinä synnytyksessä???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:No nythän nähtiin huutamistakin ja oli myös imukuppisynnytys joka meni ilman huutoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:No nythän nähtiin huutamistakin ja oli myös imukuppisynnytys joka meni ilman huutoa.
No heh. En mäkään ole huutanut kun on kuunnon puudutus päällä- "luomuna" jos vetää niin ihme on jos ei ääntäkin tule samalla. Onko sankaruutta olla huutamatta synnytyksessä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:No nythän nähtiin huutamistakin ja oli myös imukuppisynnytys joka meni ilman huutoa.
No heh. En mäkään ole huutanut kun on kuunnon puudutus päällä- "luomuna" jos vetää niin ihme on jos ei ääntäkin tule samalla. Onko sankaruutta olla huutamatta synnytyksessä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:No nythän nähtiin huutamistakin ja oli myös imukuppisynnytys joka meni ilman huutoa.
On olemassa ihmisiä joihin kipu vaikuttaa silleen, että tulee mykäksi. Mä olin hiljaa, mutta ei se sankaruutta ollu. Se ettei huuda, ei tarkoita sitä että ei satu!
Sama. Ja mua ärsyttää kun ihmiset luulee, että kaikki ihmiset reagoi hirveään kipuun huutamalla.Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:No nythän nähtiin huutamistakin ja oli myös imukuppisynnytys joka meni ilman huutoa.
On olemassa ihmisiä joihin kipu vaikuttaa silleen, että tulee mykäksi. Mä olin hiljaa, mutta ei se sankaruutta ollu. Se ettei huuda, ei tarkoita sitä että ei satu!
Minuun ainakin sattui sen verran että en todellakaan olisi jaksanut tai kyennyt enää huutamaan siinä tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:b-hepa
Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja aina katson:No nythän nähtiin huutamistakin ja oli myös imukuppisynnytys joka meni ilman huutoa.
On. Olen neljä synnyttänyt alakautta luomuna ja ilman huutoa, kävellen kovasti supistusten ajan että laskeutuu. Mitä se huuto muka auttaa, eihän silloin pysty ponnistamaan ja synnytys kestää.