Sairaalakassin sisältö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minnis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minnis

Vieras
Mitäs sinne nyt kannattaakaan oikein laittaa? :D

Tuli mieleen dödö, vauvalle kotiinpaluvaatteet, luettevaa mulle, korvatulpat. Mitäs muuta, pää lyö tyhjää :ashamed:

Liivinsuojia, imetysliivit, siteitä, omat kotiinpaluuvaatteet, muut hygieniatuotteet dödön lisäksi esim. hammastahna ja -harja, shampoo ja hoitoaine, kasvorasvat, suklaata, kännykkä, villasukat jos kärsit varpaiden palelusta, tutti vauvalle.

Mulla oli kaikenlaista mutta se mikä puuttui, oli liivinsuojukset.
Maitoa tuli tajuttomasti eikä niillä ollut suojuksia mistä antaa.
Paita märkänä olin pari päivää ennen kuin sukulaiset minulle niitä toi.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mulla oli jos vaikka mitä mukana, mutta ne mitä oikeesti tarvi oli kamera ja huulirasva :D

Juu tuo voi hiukan harmittaa jos kamera unohtuu! Meillä oli myös videokamera mukana, siihen aikaan jaksoi vielä sellaisenkin kanssa pelata.

Suklaata! Pillimehuja. Villasukat. Edellisten vastausten lisäks hiuslenkkejä jos pitkä tukka. Mun mielestä ne sairaalan sandaalit oli järkyt. Ottasin omat lipokkaat jos menisin uudelleen synnyttämään. Ja mulla ei tullut maitoa sairaalassa vielä kunnolla. Liivinsuojia en siis tarvinnut..

Ekan kansa oli just noi perustarvikkeet: Hammasharja/tahna, dödö vauvan vaatteet, omat kotiintulo vaatteet, muutama lehti. Tokan kanssa (polikliininen synnytys) otin myös oman pyjaman ja tossut. Ne sairaalan vermeet oli kammottavia.

Yhteistyössä