Mitäs kaikkea sinne hoitopaikkaan pitää viedäkään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaaaa

Vieras
Joka sortin sisävaravaatteita ehkä 2-3 kappaletta? Kurahousut, sadetakki, kumisaappaat, särkylääkkeet, oma lelu, valmiiksi täytetty hoitosuunnitelma..

Mitäs muuta?? Pää lyö tyhjää...
:)

muista se oma unilelu. me tehtiin niin että ostettiin toinen pupu, jonka kanssa nukkui pari yötä että tuli tutuksi ja tuli se "tuttu haju" ja vietiin sitten se ja otettiin kotoa takaisin käyttöön se sivussa ollut pupu.

miksi viet särkylääkkeitä? saako hoitajat tosiaan antaa särkylääkkeitä...

meillä pph:ssa tehtiin hoitosuunnitelma hoidon alettua

No perhepäivähoitoon viedessä voit unohtaa noi omat hoitosuunnitelmat :whistle:

Kun pph:lla eletään ihan hoitajan (ja mahdollisten omien lasten) mukaan..

Noi kuravaatteet on kyllä ehdoton juttu, itse kun pph:na olin, en saanut kahdelle lapselle useista pyynnöistä huolimatta kuravaatteita (onneksi oli varakurapukuja kotona..)

Vaihtovaatteita riittävästi, ei pph:kaan halua katsoa likaista paitaa kaiket päivät :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja autan:
muista se oma unilelu. me tehtiin niin että ostettiin toinen pupu, jonka kanssa nukkui pari yötä että tuli tutuksi ja tuli se "tuttu haju" ja vietiin sitten se ja otettiin kotoa takaisin käyttöön se sivussa ollut pupu.

meillä pph:ssa tehtiin hoitosuunnitelma hoidon alettua

Kiitti, vois tosiaan jonkun pehmolelun unikaveriksi viedä, vaikka ei kotona pidäkään.:)
Ajattelin että jos siellä pitää varuilta olla särkylääkkeitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Noi kuravaatteet on kyllä ehdoton juttu, itse kun pph:na olin, en saanut kahdelle lapselle useista pyynnöistä huolimatta kuravaatteita (onneksi oli varakurapukuja kotona..)

Vaihtovaatteita riittävästi, ei pph:kaan halua katsoa likaista paitaa kaiket päivät :wave:

Jos se on sellanen hoitosuunnitelma jonka ovat saaneet kotiin aiemmin täytettäväksi... niin ainakin täällä. Tutustumiskäynnillä saatiin nivaska papereita jotka piti täyttää ja sit pidettiin yhteinen palaveri. Tulos papereista ja palaverista = lopullinen hoitosuunnitelma

Joo no ei mulla sen kummempia odotuksia hoidon suhteen ole, kunhan lapsi hoidetuksi tulee,mutta täytin suunnitelman kun pphoitaja antoi kotona täytettäväksi.:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo no ei mulla sen kummempia odotuksia hoidon suhteen ole, kunhan lapsi hoidetuksi tulee,mutta täytin suunnitelman kun pphoitaja antoi kotona täytettäväksi.:)

Juu, tuohan toki tehdään aina pph:n kanssa, esim.että saako nukkua päikkärit yms.

unikaveri, vaipat, vaihtovaatetta ( parit alushousut, sukat, aluspaitaa, collegepuvut tms. lämmin välipuku) kurahousut, sadetakki, kumisaappaat, VILLASUKAT ( nuo tuppaa aina unohtumaan) , kesäaikaan lierihattu, (pelkkä lippis ei riittävä) ja kannattaa laittaa jo sinne varavaatekassiin yhdet puuvillalapaset/käsineet. Syksy tulee aina yhtä yllättäen ;-)

Särkylääkkeitä tai hoitosuunnitelmaa ei ainakaan minulle tarvi tuoda.

Saappaat ja sadevehkeet kannattaa hankkia tuplana eli toiset hoitoon ja toiset kotiin. Näin ne ovat hoidossakin aina silloin kun niitä tarvitaan.

Juu, tuohan toki tehdään aina pph:n kanssa, esim.että saako nukkua päikkärit yms.

Hoitaja sanoikin jo, että kaikkien on pakko nukkua päiväunet ja varmasti saakin nukkumaan kun kotiaamuja aikaisemmat herätykset.:) Luotan hoitajan päiväjärjestykseen ja kurinpitoon.:) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja yx ypph:
unikaveri, vaipat, vaihtovaatetta ( parit alushousut, sukat, aluspaitaa, collegepuvut tms. lämmin välipuku) kurahousut, sadetakki, kumisaappaat, VILLASUKAT ( nuo tuppaa aina unohtumaan) , kesäaikaan lierihattu, (pelkkä lippis ei riittävä) ja kannattaa laittaa jo sinne varavaatekassiin yhdet puuvillalapaset/käsineet. Syksy tulee aina yhtä yllättäen ;-)

Särkylääkkeitä tai hoitosuunnitelmaa ei ainakaan minulle tarvi tuoda.

Saappaat ja sadevehkeet kannattaa hankkia tuplana eli toiset hoitoon ja toiset kotiin. Näin ne ovat hoidossakin aina silloin kun niitä tarvitaan.

Joo pitääpä nuo käsineet muistaa:)!

Alkuperäinen kirjoittaja autan:
Ainakin meidän kunnassa on niin,että särkylääkettä ei saa hoitajat antaa,eikä muutenkaan mitään lääkettä paitsi astmapiippua yms ihan välttämätöntä.

ja jos vie lääkettä (lääkärin määräämää) niin se on oltava valmiiks annosteltuna ruiskussa (jos nestemäistä). Ja silmätipat niissä kertapipeteissä. Itsehoitolääkkeitä ei päivähoitoon tuoda.

Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri:
Nenäliinoja mukaan.Mutta jätä särkylääkkeet kotiin.

Ok, jätän särkylääkkeet kotia, mutta laitetaanpa nenäliinojakin mukaan:)

jep. hoitajat ei saa antaa muita lääkkeitä kun lääkärin määrämiä ja niissäkin pitää olla annosteluohjeet mukana. ei edes nenäsuihketta. joihinkin paikkoihin on hyvä laittaa nenäliinatkin mukaan, toisiin ei välttämättä. meidän kakkosen hoitopaikassa käytettiin omia käsipyyhkeitä, jokaisella siis omat pikkupyyhkeet ja ne tuotiin maanantainan ja vietiin pesuun perjantaina. jos sulla on vaippaikäinen ni muista myös oma pyllypyyhe.

pikkupussi likavaatteille yms.

Yhteistyössä