Sairaaladieetti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko paikalla ketään sairaaladieettiä kokeillutta? En tarkoita sitä dieettiä, jossa syödään sitä rasvanpolttokeittoa vaan sitä, missä saa syödä ohjeen mukaan lihaa, kananmunia, pinaattia, salaattia jne.

Tepsiikö oikeasti? Ja paljon on 2 viikon aikana paino pudonnut?


T: Yksi dieettiläinen :)
 

Yhteistyössä