Mitä sä tässä ihmettelet. Hyvä että kaikki keskittyy osaamisalueisiinsa. Vai vaihdatko sä renkaat autostas ite?
Tarvittaessa vaihdankin. Mutta meillä kotona jokainen saa valita syömänsä annoksen määrän. Meillä ei harrasteta laitosmaisuutta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä tässä ihmettelet. Hyvä että kaikki keskittyy osaamisalueisiinsa. Vai vaihdatko sä renkaat autostas ite?
Kyllä salaatin syöminen on keskimäärin suoraan verrannollinen koulutustasoon. Korkeakoulutetut miehet syövät lähes poikkeuksetta salaattia kun taas osa duunarimiehistä (nuoristakin) ei edes koske. Toki nuoremmassa porukassa tää juttu on parantunut vähän koulutettujenkin piirissä.
Toisaalta sitten taas kasvissyöjämiehet... Niitä on tosi vähän kyllä... no on ne yleensä lukion ainakin käyneet.En ole kuullutkaan miesamiksesta joka olis kasvissyöjä...
jepWTF??? :O
Pidä nälässä, kyllä se oppii kun aikansa maha kurnii. :OAlkuperäinen kirjoittaja Määä;28198868:jepNäin meillä... Mä teen myös leivät jos niitä syödään, kuorin kananmunat, kun se ei tunnu osaavan...
Mutta on siinä puolensa, jos se ekana pääsisi itse ottamaan, se ottaisi vain lihaa ja muille jäisi potut ja salaatit.
Ja toisekseen mitäpä se hyödyttäisi senkin tulla sinne ahtaaseen keittiöön pyörimään, kun mä laitan annokset kuitenkin muillekin.
Eli laitan ensin sille, ja se menee syömään olohuoneeseen, kun ei pöydän ääreen mahdu.
WTF??? :O
Tarvittaessa vaihdankin. Mutta meillä kotona jokainen saa valita syömänsä annoksen määrän. Meillä ei harrasteta laitosmaisuutta.![]()
Oon kiinnittänyt huomiota duunipaikassamme siihen, että yksi mies (jotain 40v) ei ikinä ota salaattia tms. kun syödään. Ottaa kyllä lautasen täyteen, mutta vain sitä lämmintä ruokaa. Jälkiruoka kyllä kelpaa, tosin ei sekään jos on esim. kovin hedelmäistä tms...
Kyllä noissa tehtaan puolen tyypeissä, etenkin vanhemmissa, noita tapauksia on paljonkin. Mutta luulin, että nuoremmat osaavat jo salaattiakin syödä. Syökö teidän mies salaattia, hedelmiä jne. vai onko "kaniruokaa" johon ei kosketa? Entäs duunikaverit? Ja onko semmoisia naisiakin, jotka skippaa salaatit totaalisesti?
Pidä nälässä, kyllä se oppii kun aikansa maha kurnii. :O
Ja mikä koira se oikein on, kun se syö eri paikassa kun te?
No ei se mua haittaa, kuten jo sanoin enemmän harmia siitä olisi siellä tolskaamassa likaisine käsineen ja syömässä parhaat palat.Pidä nälässä, kyllä se oppii kun aikansa maha kurnii. :O
Ja mikä koira se oikein on, kun se syö eri paikassa kun te?
Itse skippaan useimmat salaatit ihan siitä syystä, että joka helkkarin sekoitukseen pitää tunkea tomaattia.
Siksi parhaat salaattipöydät ovat sellaisia, joissa on kutakin ainesosaa omassa lootassaan, vaikka annoksessani tahtookin olla ananaksen ja viinirypäleiden yliedustus.
Hienosti ignorasit feger mun kysymykset siitä mihin sä pyrit tuolla käytökselläs. Vähän sä oot nolo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28198757:Mun mies ei syö salaattia, eikä mitään muitakaan kylmiä ruokia. Kasviksia menee tosi huonosti, pelkästään ei syö kuin uunijuuresten muodossa, ruokaan sekoitettuna kyllä. Hedelmistä tykkää.
Niin just, ei tartte välittää!eli sunkaan mielestä meidän muiden ei kannata välittää sun pään rääpimisestäs, itteshän sä tuolla vaan nolaat? Eiku...
Kerro nyt miksi sä koet ittes paremmaksi jos ET laita ruokaas miehes lautaselle?