Onko kukaan kokeillut sairaaladieettiä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Siis sitä dieettiä, jossa syödään lihaa, kananmunia, salaattia, kalaa, pinaattia jne.
Paljonko olette saaneet painoa tippumaan ton 2 viikon aikana ja oliko pudotus pysyvä?

Itse olen nyt viidettä päivää tolla dieetillä :)
 

Yhteistyössä