Sain siis viime yönä kolmen maissa allergiakohtauksen, ilmeisesti VILLAMATOSTA jonka päällä makoilin lattialla. Matto tosin on ollu meillä jo muutaman kuukauden,mutta en ole sen kanssa lähemmin ollut tekemisissä. Heräsin yöllä oloon, kun oksetti, jalat syyhys ja sitten menikin jo maha sekaisin. Nousi vähän ihottumaa ja tuntui kieli paksulle,naama tunnottomalle. Pikkutytön äitinä huolestuin ja soitin ambulanssin. Olen ennenkin saanut ko kohtauksen ja silloin kurkkuni turposi lähes umpeen.
Itse otin jo allergialääkkeen ja kortisonipillerin. Ne alkoi auttaa nopeasti ja pahin alkoi olla ohi kun sedät tulivat. Katsoivat verenpaineen (140/113) ja sykkeen (103)..sanoivat niiden olevan hyviän
Otin vielä puolikkaan kortisonin ja puolen tunnin kuluttua jo nukuin. Nyt aamulla ei tunnu mitään. Sydän lyö yhä tiheään.
Tänään oli tarkotus mennä salille spinningiin,mutta kannattaako jättää välistä kortisonin takia?
Itse otin jo allergialääkkeen ja kortisonipillerin. Ne alkoi auttaa nopeasti ja pahin alkoi olla ohi kun sedät tulivat. Katsoivat verenpaineen (140/113) ja sykkeen (103)..sanoivat niiden olevan hyviän
Tänään oli tarkotus mennä salille spinningiin,mutta kannattaako jättää välistä kortisonin takia?