sain työtarjouksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä osa lapsista on montessoriryhmässä päiväkodissa. Heittäydy vaan :D Kuulostaa hassulta, kun sanot noin :) Ihan normi hoitoa siellä saa lapsille ja lisänä lapsen tahtista touhua montessori "välinein".

itse olin pienenä ja tykkäsin tosi kovasti kun sielä sai käyttää päätä ja tehdä kaikenlaisia erilaisia juttuja. ei ollut perus päiväkotia että touhutaan mitä sattuu vaan näissä tekemisissä oli idea ja ne oli opettavaisia, sitten muistan erään italialaisen opettajan joka opetti meille hiukan kieltänsä :) Tosi kivat muistot on sieltä =)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
montessori on tosi kiva ajatusmaailmaltaan. Ystävän lapsi käy sitä :D
Mikä estää? Miksi et menisi?

mulla alkaa koulu taas elokuussa, se jäisi tauolle. ja kyse ois kuitenkin vain parista kuukaudesta, en tiedä kannattaako mun venyttää opintoja sen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

mulla alkaa koulu taas elokuussa, se jäisi tauolle. ja kyse ois kuitenkin vain parista kuukaudesta, en tiedä kannattaako mun venyttää opintoja sen takia.

ei sitä sais opintoihin jotenkin hyväksiluetuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

ei sitä sais opintoihin jotenkin hyväksiluetuksi?

en usko kun mulla on just nuo varhaiskasvatuksen opinnot jo takana.

Hankala ratkaista... Tuurilla saisit jalan ovenväliin niin, että työpaikka olisi odottamassa, mutta toisaalta opinnotkin olisi varmaan suotavaa saada valmiiksi. Pystyykö niitä tekemään etänä ja tenttimään?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Hankala ratkaista... Tuurilla saisit jalan ovenväliin niin, että työpaikka olisi odottamassa, mutta toisaalta opinnotkin olisi varmaan suotavaa saada valmiiksi. Pystyykö niitä tekemään etänä ja tenttimään?

no meillä on nyt jo kaikista kursseista puolet itsenäistä opiskelua ja se on niin aikaa vievää touhua etten kyllä töiden ohella siihen kykene mitenkään kun on tuo lapsikin. Ja talokin. ja mieskin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kahden kuukauden työn takia ei kannata lykätä opintoja.

mä lykkäisin, koen että oman alan työkokemus on kultaakin kalliimpaa

niinhän se on, ja varsinkin kun tähän asti olen hoitanut vain vanhuksia niin olisi ihan kiva päästä ihan toisenlaiseen maailmaan.... no, vielä on aikaa miettiä.

Yhteistyössä