Sain tietää olevani raskaana vk 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
ja siis vasta tuolla viikolla. Onko tästä jotain haittaa? Tarkoitan että saanko normit äippä rahat jne? Ongelma vain se että en pääse np ultaan, mutta sekään ei pitäisi olla 'ongelma' koska päästään suoraan sikiötutkimusyksikköön kun edellinen raskaus päätyi keskeytykseen, sikiön elinkelvottomuus syynä... Huomenna pitäisi soittaa tuonne ja varata aika.

Ja syy miksi en tavallaan ole tajunnut olevan raskaana on se että keskeytyksen jälkeen ei ole ollut kuukautisia, vaan sanottiin että saattaa mennä aikaa että kroppa palautuu. No niitä ollaan nyt odoteltu, kunnes tajusin et hetkonen - oonkohan mä raskaana... Sit eilen tehtiin testi ja positiivinen tupsahti. Ja mun laskujen mukaan hedelmöitys tapahtunu joskus toukokuussa...

Kiitos tiedosta. Tuo hieman jännitti. Toinen asia joka mietityttää on se että miten ihmeessä kerron perheelleni tästä. Me olemme juuri sopineet mieheni kanssa että minä ja tyttömme muutamme toiselle paikkakunnalle, ja haluamme edelleen toteuttaa tämän vaikka olenkin raskaana. Nyt pelkään vain perheeni reaktiota, enkä jaksa selitellä että miksi haluamme asua erillaan vaikka vauva tulossa. Tarkoituksena on siis olla edelleen yhdessä, mutta kokeilla erossa asumista jatkuvien ongelmien takia.

Aah mua niin ahdistaa tää tilanne, nimenomaan se kertominen... Uudesta vauvasta mä olen innoissani ja hyvillä mielin... Mieskin on, ja haluaa myös olla täysillä mukana. Yhteen muuttaminen takaisin tapahtuisi ensi keväänä, joten siksi en pelkää sitä että jäisin yksin lapsien kanssa.

[QUOTE="vieras";27056152]Jos kerran aiotte palata yhteen, niin miksi pitää kokeilla erossa asumista? Ei ole hyvä ratkaisu lapsellekaan.[/QUOTE]

no se ei ole niin yksinkertaista. Tarvitaan hieman aikaa ja mahdollisuus selvitellä hieman omia juttujamme. Ja kyllä se on todella hyvä ratkaisu lapselle, jos lopputulos on kaksi onnellista vanhmpaa, kun vaihtoehtona on eronneet vanhmmat... a

[QUOTE="vieras";27056316]Oliko sulla raskausoireita?[/QUOTE]

ei mitään. sehän myös on aika uskomatonta kun kahdessa edellisessä on ollu selvät oireet heti heti alkuun...

Se on jännä, miten joitain oireita, jotka johtuu raskaudesta, osaa selittää itselleen ihan muilla syillä, kun luulee, ettei voi raskaana olla vaan odottaa vaan menkkoja. Mietin vaan, että miksi sä muutat tytön kanssa, miksi mies ei muuta? Muutto ja uuden kodin ja muiden asioiden järjestely on kuitenkin iso stressinaiheuttaja ja sitä kannattaisi raskauden aikana välttää.

Onnea kovasti kuitenkin! :)

Se on jännä, miten joitain oireita, jotka johtuu raskaudesta, osaa selittää itselleen ihan muilla syillä, kun luulee, ettei voi raskaana olla vaan odottaa vaan menkkoja. Mietin vaan, että miksi sä muutat tytön kanssa, miksi mies ei muuta? Muutto ja uuden kodin ja muiden asioiden järjestely on kuitenkin iso stressinaiheuttaja ja sitä kannattaisi raskauden aikana välttää.

Onnea kovasti kuitenkin! :)

No eka syy on se että miehellä töitä täällä. Toinen syy on se että mä en jaksa asua tässä kaupungissa enää missä en tunne ketään - haluan kotikaupunkiin perheeni luokse. Kolmas syy on se että en voi enää 'perua' muuttoa, kun kerran olen jo koko perheeni liottanut tähän mukaan ja kaikki etsivät asuntoa nyt meille...

Ja niinkuin sanoin, mikään muu mua ei ahdista kuin se kertominen perheelle tästä perheenlisäyksestä. ahdistaa se reaktio ja se selittelyjen määrä...

Yhteistyössä