Tuohon ettei tietäis, mun kaverilla piti olla alkuraskauden ultra, siellä selvisikin että oli jo yli puolen välin, ja hän siis ei ollu mitään liikkeitä havainnut, hoikka tyttö vielä, tuli vähän shokkina että olikin kolme kuukautta pidemmällä kuin oletus, mutta olipahan "lyhyt raskaus"

Pitänee vielä lisätä että kamu on kyllä ihan normaali tallaaja, siis ei millään tavalla jäänyt asemalle tai mitään, normaali nuori ihminen!!
Ja tuohon juomiseen, ei ole sata varma että on siltikään fas lapsi jos nyt lopetat, ja adoptio voisi olla sinun kohdalla hyvä ratkaisu jos ihan tosiaan olet sitä mieltä ettet lasta tähän elämän tilanteeseen tahdo, mutta aikaa sinulla tosiaan on tässä miettiä mitä haluat ja tuleeko tunteita joilla et vauvasta voisikaan erota jne.. Vauva ihan varmasti adoptoimalla saisi hyvät olot, luulen et on hyvin seulottu nuo adoptioita hakevat, toki heilläkin voi eroja sattua tai muuta mutta ainakin todella palavasti lasta haluavat jaomia eivät syystä tai toisesta saa, joten vauvan puolesta siinä tilanteessa ei tarvitse hätäillä, oma jaksamisesi vaatii kyllä mahdollisesti ammatti-auttajaa, riippuu toki ihmisen luonteesta..
JA tuo abortoiminen noilla viikoilla, 24 viikkoisia on jo hengissä selvinnyt, kuinka kukaan koskaan voisi abortoida jo elinkelpoisen ihmisen, toki tarvitsee paljon apuja jos noilla viikoilla syntyis, mutta tuon joka aborttia ehdotti, on pakko olla tunteeton, en voi edes kuvitella... En siis ihan absoluuttinen vastustaja ole, itse en tekis, mjutta lähipiiri tehnyt paljonkin, enkä tuomitse.
Mutta ap:lle kaikkea hyvää jatkoon ja voimia päätöksen tekoon kun sen aika on. :hug: