Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kiviäkin kiinnostaa
Kivaahan se on, jos ulkonäöstä annetaan mukavia kommentteja =) Itse vaan arvostan paljon enemmän niitä sanoja, joita annetaan tekemisistäni tai osaamisestani, kun emme kukaan ulkonäöllemme mitään voi. Toki voi laihduttaa tai värjätä hiuksia ja muutenkin pitää huolta puhtaudesta ja habituksestaan, mutta mille luontaisesti näytämme, sille emme voi mitään ja niitä kommentteja en oikein voi mielestäni ottaa tosissani.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olen muutaman kerran saanut nuorilta jätkiltä kommentteja, joissa ovat kehuneet ulkonäköä tms. siitä saa yllättävän hyvän mielen
nikki on sumppisAlkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Jaahans,tokipa se mieltä lämmittää kun ulkonäköö kehutaan =)
Mistäs pääsee kahtomaan jotta minkä näköinen olet,että tietää pitikö kohteliaisuu paikkansa
Siis tuoll irkissä..
No, ei näköjään pitäny... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Jaahans,tokipa se mieltä lämmittää kun ulkonäköö kehutaan =)
Mistäs pääsee kahtomaan jotta minkä näköinen olet,että tietää pitikö kohteliaisuu paikkansa
Siis tuoll irkissä..
samaa olen minäkin valitettavasti alkanut epäilemään, ei taida olla ihan kaikki olla sillä okAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona?
No mun mielestä KELLÄÄN, ketä tuolla irkissä kuviaan ( lue: itseään ) sivutolkulla tyrkyttää, ei oo kaikki kotona...Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja niina:samaa olen minäkin valitettavasti alkanut epäilemään, ei taida olla ihan kaikki olla sillä okAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Onks tolla tytsillä kaikki ihan kotona?
jotenkin vaikuttaa että on vähän henkisesti epäkypsä. varmaan helposti höynäytettävissä ja hyväksikäytettävissä