Sain taas valokuvakortin.

Meille noita kuvakortteja tuli vissiin 5kpl. Kaikki ihania, varsinkin kun olivat sen verran etäisemmiltä kavereilta että harvoin nähdään ja kun eivät ole kukaan fb:ssa niin ei ole juuri muuten lasten kuvia nähtykään.

Ja siis kaikki kuvat olivat kauniita ja tyyliikkäitä, osa vielä yhdistettynä itsetehtyihin kortteihin. :)

muutamia
muutamia kanssa tullut. Aikana ennen lapsia vannoin, etten ikinä sellaisia lähetä, mutta nyt oon ihan intona niihin...
Kaveri, lapseton sellainen, lähettää vastaiskuna koiriensa kuvat, se jaksaa joka vuosi naurattaa :) kun tiedän että tekee sen huumorimielellä.

"vieras"
Meillä on 12 lapsikuvakorttia ja paljon muita kortteja). Nuo valokuvat on ihan parhaita. Laitan ne aina edustuspaikalle ja katselen niitä usein. Me laitetaan aina itsekin lapsikuvakortti. Tänä vuonna lapset oli Pajakylän pihalla jäälyhtyjen äärellä. Tuli ihan sikamakeat kortit.

• Tykkää
Reactions: tiiru
"..."
Mä sain yhden. Ja se oli ihan kamala :D Lapsi istui tonttulakki päässä, mökötys-ilme päällä ja paidassakin oli joku tahra.

Semmoiset kuvat, joissa lapset on puettu jotenkin hienommin ja kuvat on oikeasti tyylikkäitä on kivoja. Mutta ei tommoiset.

Mä tykkään noista lapsikuvista kaikkein eniten. Valitettavasti en tänä vuonna saanut niitä yhtäkään, kun ne joilla lapsia on, eivät jaksaneet kortteja nyt laittaa. Itse lähetin sellaiset ja olen lähettänyt joka vuosi. Eikä niiden tarvitse mitään tyylikkäitä olla, vaan ennemminkin hauskoja ja luonnollisia.. :D

Hullua noitten valokuvakorttien kanssa on se, ettei oikein tiedä mitä niillä tekisi. Lähettäjistä ne on varmaan maailman hienoimpia ja arvokkainta mitä voi lähettää. Muistetaan kesällä kysellä, että mitäs tykkäsit meidän pienokaisista tonttumyssyt päässä? Mitä mitä? Helkkari, mitä tonttumyssyjä? Kuka muistaa, ja sitten kun muistaa ja kertoo arkistoineensa (roskiin) kaikki ja aina välillä katselevan niitä. Voi paska! Kunnon joulukortti riittää, eikä sekään ole niin tarpeen.

Mulle tuli myös muutamia valokuvakortteja.
Yhdestä en edes heti tajunnut sen olevan valokuvakortti, pikkasen tuli nolo olo kun sen tajusin et kuvakortti... Kortissa oli hämärä valaistus, lasten kasvoja ei juuri erottnut kuvavasta niin onnistui hyvin hämämään...
Mä olen tainnut kerran pari laittaa lapsista jouluna valokuvakortit...

äitimyös
Hullua noitten valokuvakorttien kanssa on se, ettei oikein tiedä mitä niillä tekisi. Lähettäjistä ne on varmaan maailman hienoimpia ja arvokkainta mitä voi lähettää. Muistetaan kesällä kysellä, että mitäs tykkäsit meidän pienokaisista tonttumyssyt päässä? Mitä mitä? Helkkari, mitä tonttumyssyjä? Kuka muistaa, ja sitten kun muistaa ja kertoo arkistoineensa (roskiin) kaikki ja aina välillä katselevan niitä. Voi paska! Kunnon joulukortti riittää, eikä sekään ole niin tarpeen.
eipä oo kukaan multa ikinä kysyny, että mitä tykkäsin kortista.

• Tykkää
Reactions: Sabira

Yhteistyössä