Sain sitten minäkin sellaisen ihanan y-viestin...

Jotakuta varmaan sapetti se mitä vastasin siihen turvaistuin ketjuun!

Ja jos luet tätä niin voin kertoa että kyllä, sait minut itkemään :'( ja vihastumaan siitä miten joku Äiti voi olla noin tunteeton ja julma toista tuntematonta ihmistä kohtaan!

Minun mielestäni tämä yksityisviesti mahdollisuus voisi poistua kokonaan |O

Kiitos vaan seurasta palstalla, nyt jätän tämän joksikin aikaan ja kerhoilen vain.
 
Ikinä aikaisemmin en ole tähän nikkiin törmännyt, varmaan näitä ilkeilyjä varten tehty. Ja just oli pari pvää aikaisemmin juttua näistä ja jätkä suositteli että niminerkkiä ei kerrottaisi koska yv:t ovat henk.koht.

 
Vierain
No, joku kai saa ilonsa toisten mielen pahoittamisesta :( Mutta "jos on lusikalla annettu, ei sieltä voi kauhalla kaapaista..."

Ja kyllä, tuon (kaan) vuoksi en viitsi kirjautua, tai kertoa yhtään mitään syvällisempää itsestäni tai perheestäni... Kunhan lueskelen ja vastailen viesteihin... :(
 
aino
Nedee :hug:

No jo nyt on että ihmisten pitää oikein ruveta toisia yvllä tuollain manaamaan. Tuskin nyt voi mikään ottaa täällä niin koville. Kaikenlaisia idiootteja sitä onkin.
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1059223

tästä keskustelusta johti! ja minun vastaukseni ovat "niin ylihysteerisiä että minulle ja lapsilleni toivotaan käyvän jotain että tiedän milloin pitää olla oikeasti hysteerinen" En ihan tajunnut tuota mutta kirjoittaja varmaan tajusi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
Ikinä aikaisemmin en ole tähän nikkiin törmännyt, varmaan näitä ilkeilyjä varten tehty. Ja just oli pari pvää aikaisemmin juttua näistä ja jätkä suositteli että niminerkkiä ei kerrottaisi koska yv:t ovat henk.koht.
Mä olisin kyllä sitä mieltä, että ilkeiden viestien lähettäjät pitäisi antaa kuitenkin ilmi modeille. Päättäköön he sitten keskenään mitä tekevät, ja seuraavat ehkä tarkemmin nikkiä ja sen ip:tä.
 
Miä
En tiedä olenko nyt sen parempi kun nuo haukkujat mutta musta tuntuu että ihmisellä taitaa vähän tuulla korvien välissä jos ei muuta keksi aikuinen ihminen kun luoda ittelleen nimimerkin että pääsee vittuilemaan jollekkin. Kyllä on järjenköyhää hommaa. Mutta paksua nahkaa vaan kehiin tytöt =) :hug:
 

Yhteistyössä