Sain sitten minäkin sellaisen ihanan y-viestin...

aino
Et anna sen häätää suo palstalta!

Jätä hullu omaan arvoonsa. Siinä sen näkee ettei parane ittestään liikaa kertoa kun tuollaisia ihan oikeasti pimeitä ihmisiäkin on liikkeellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mutta eikös joku saanut silloin kerran bannia kun oli lähettäny yvtä sille äidille jolta oli lapsi kuollut ja ei ollut lämminsävyinen yv?
Emilyn? Juu, sai.
en muista kuka sai ja kuka oli toinen osapuoli mut tämmöinen muistikuva mulla on... tasapuolisuus siis tässäkin ja modeille nikki ilmi, sitten vaan bannia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis OIKEASTIKKO ihmiset lähettävät yv haukkumisia?

Onko ne ihan palstalaisia vai joitakin "tuntemattomia harmaita"? :eek:
No mulla on sellainen käsitys, että lähettäjä on ihan vakkari, joka julkisestikin inhoaa mua täällä. Ainakin tuntui tietävän musta sellaisia asioita, jota kovin satunnainen kulkija ei tiedä. Ilmeisestii hää on rekannut itselleen toisen nikin ihan ilkeilyä varten, kun en oo aiemmin kyseistä nikkiä nähnyt...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis OIKEASTIKKO ihmiset lähettävät yv haukkumisia?

Onko ne ihan palstalaisia vai joitakin "tuntemattomia harmaita"? :eek:
No mulla on sellainen käsitys, että lähettäjä on ihan vakkari, joka julkisestikin inhoaa mua täällä. Ainakin tuntui tietävän musta sellaisia asioita, jota kovin satunnainen kulkija ei tiedä. Ilmeisestii hää on rekannut itselleen toisen nikin ihan ilkeilyä varten, kun en oo aiemmin kyseistä nikkiä nähnyt...
Todella harmillistä tuollainen, enpä ois heti uskonut :(

Mutta tuollaisistahan ei kannata välittää, lapsellista ettei voi päin naamaa sanoa.

:hug:
 
Turkilmas
Aika uskomatonta touhua :eek: . Mä olen säästynyt ilkeiltä yksityisviesteiltä, mutta ihmettelen todella niitä lähettäneiden motiiveja. Etenkin kun harmaanahan täällä porukat lähettää myös aikalailla "vyön alle"-tekstiä. Niin outoa että vielä yksäreitä pitää varmuuden vuoksi lähetellä.

Tosi typerää :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis OIKEASTIKKO ihmiset lähettävät yv haukkumisia?

Onko ne ihan palstalaisia vai joitakin "tuntemattomia harmaita"? :eek:
No mulla on sellainen käsitys, että lähettäjä on ihan vakkari, joka julkisestikin inhoaa mua täällä. Ainakin tuntui tietävän musta sellaisia asioita, jota kovin satunnainen kulkija ei tiedä. Ilmeisestii hää on rekannut itselleen toisen nikin ihan ilkeilyä varten, kun en oo aiemmin kyseistä nikkiä nähnyt...
Järkyttävää että joku oikein luo nikin tälläistä varten. Voisikohan kyseessä olla yksi ja sama henkilö?

Koska ei kai kovin moni voi olla niin sekopäinen että laittaisi tuollaisia :eek:
 
ei voi muuta sanoa kuin että meitä on moneen junaan, ja jokunen jäi asemallekin....
:eek: |O :whistle:
Itse antaisin kyllä tuollaiset henkilökohtaisuuksiin menevät viestit ylläpidon harkittavaksi. Siis puuttuvatko vai eivät. Kyllähän ne sen lähettäjän halutessaan kiinni saa jos oikein pahaa heittää.... Mutta anna mennä toisesta korvasta sissään ja toisesta ulos; älä anna sitä iloa sille harmailijalle jota ilmeisesti ärsytit. Sehän sais erävoiton jos luopuisit palstailusta HÄNEN takiaan. :kieh: Jatka vaan, Nedee, meidän kanssa, häipyköön moiset ilkeilijät seuraavan "puhdistuksen" seurauksena.
 

Yhteistyössä