Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi harmi! :hug:
Tosiaan kun olet koeajalla niin voivat irtisanoa ilman selittelyjä. Meilläkin irtisanottiin yks tosi ahkera ja hyvä työntekijä, koskaan ei ollut pois eikä myöhässä, ylitöitä teki aina kun pyydettiin, mutta kun esimiestä ei naama miellyttänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi harmi! :hug:
Tosiaan kun olet koeajalla niin voivat irtisanoa ilman selittelyjä. Meilläkin irtisanottiin yks tosi ahkera ja hyvä työntekijä, koskaan ei ollut pois eikä myöhässä, ylitöitä teki aina kun pyydettiin, mutta kun esimiestä ei naama miellyttänyt.
Tämä karkea totuus mitä kirjoitit.Meillä töissä myös käynyt näin.
Pitävät koeajan ja sitten saa painua vekee.
Törkeää minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:. Työntekijää ei saa irtisanoa myöskään koeaikana epäasiallisin perustein.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Oma vika, jos olet koeajalla ja mennyt puhumaan jotain tyyliin "raskausmallin housut" ja vielä kirjoittamaan sen lapulle. Työnantajalle ei koskaan saa antaa aseita noin anteliaasti.
Suomessa on laki, mutta vähintään toinen lakikirja, miten pykälät voidaan kiertää.
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Joo mutta mun tilannetta hankaloittaa aika pirusti se etten kuulu liittoon. Typeränä ajattelin ettei mun kannata siihen liittyä kun ei mun työsopimus muutenkaan olisi jatkunu kun toukokuun puoleenväliin. Tietysti olisin pitäny mun raskauden salassa koeajan loppuun saakka, jos se olis vaan ollut mahdollista. Mun työnkuvaan kuitenkin kuului raskaiden tavaroiden nostelua ynnämuuta, ja alkoi tuo mahakin jo sen verta pistämään silmään että olis se ilmi tullu joka tapauksessa. Tässä sain taas huomata sen kuinka hyväuskoinen hölmö olenkaan. En vaan voi ymmärtää kuinka joillain voi olla sydäntä kohdella toisiaan tahallaan näin julmasti.