C
Crystalline
Vieras
Tänään sain tietää saaneeni opiskelupaikan alalta, josta olen aina ollut kiinnostunut. Mies on joskus myös hakenut opiskelemaan samaa alaa. Häntä ei kuitenkaan valittu silloin opiskelijaksi. Hän ei alussa sanonut juuta eikä jaata kun ilmoitin että aioin hakea koulutukseen ja kuvittelin, ettei se häntä oikeastaan edes kiinnosta. Tänään tulosten tultua julki mies kirosi, vetäytyi täysin omaan kuoreensa eikä suostunut puhumaan MITÄÄN. Yritin kysellä häneltä, mikä on hätänä ja hän käski jättämään itsensä rauhaan. Yritin maanitella häntä kertomaan, miksi opiskelupaikka on niin huono asia - hän käyttäytyi kuin olisin pettänyt häntä! En kuitenkaan saanut häneltä mitään vastausta mihinkään. Heittäydyin lapselliseksikin, mutta koetin saada miehen murtumaan ja kertomaan miksi hän oli niin paljon opiskelupaikkaani vastaan. Sanoin todella ilkeitä asioita hänelle, mistä pyysin anteeksi moneen kertaan.
Nyt hän on aivan marttyyrina. Ei suostu tekemään eikä puhumaan yhtään MITÄÄN. Tuli vaan mieleen että minkähän rikoksen mä NYT olen tehnyt?! Ei voi liittyä työnkuvaan, koska hän on tukenut minua täysillä yrittäessäni toiseen ammattiin johon liittyy esimerkiksi matkustelua siinä missä tähän tulevaankin... kuka tästä vois ottaa edes vähän selkoa?!
Nyt hän on aivan marttyyrina. Ei suostu tekemään eikä puhumaan yhtään MITÄÄN. Tuli vaan mieleen että minkähän rikoksen mä NYT olen tehnyt?! Ei voi liittyä työnkuvaan, koska hän on tukenut minua täysillä yrittäessäni toiseen ammattiin johon liittyy esimerkiksi matkustelua siinä missä tähän tulevaankin... kuka tästä vois ottaa edes vähän selkoa?!