Toivottavasti löydät hyvät ja kestävät talvivaatteet lapsellesi. Remu ei taida olla Reiman merkkejä, luulisin niin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Jos mulla sattuis olemaan maksusitoumus lasten haalareihin, en ottaisi halpaa mutten ilkeäisi kalleintakaan, vaan valitsisin kohtuu hintaiset ja kuitenkin kestävät. Toi "avoin" maksusitoumus ei oo joka kunnassa, meilläpäin tiedän työn puolesta, että määrätään raja minkä verran voi maksaa.
Ihan on kohtuuhintaiset. Ostat nyt ne, mitkä miellyttää =)Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Elikkäs nuo mun aikomat on kohtuuhintaiset?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä ihmeellistä tuossa on?
Eihän lasten vaatteista voi päätellä yhtään mitään perheestä.Ennenkin olen huomannut, että aika usein juuri teinivanhempien/nuorten vanhempien, yksinhuoltajien, köyhien opiskelijaparien ym. tulottomien tai yhteiskunnan rahoilla elävien lapsilla on kalleimmat vaatteet, aina uutta ja kalleinta merkkiä.Eli joko yhteiskunta tai isovanhemmat makselevat kaiken.
Kun taas usein työssäkäyvät vanhemmat pitkälle opiskelleet ihmiset maksavat kaiken omasta pussista, ja usein lapsille ei tosiaan ole varaa ostella kalleinta merkkiä, vaan usein jopa kirpputorivaatetta on korkeakoulutettujen työssäkäyvien lapsilla. Kun kaiken omasta pussista maksaa, ei jääkään itse maksettujen asumisen ja ruoan jälkeen ja päivähoitomaksujen jälkeen ym progressiivisten maksujen kuten verojen jälkeen paljon mitän suomen pienistä palkoista elämiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:käykö teidän varakkaiden kotirouvien kateeksi, jos vähävarattomampikin äiti saa lapselleen ylle reimatecin haalarin
Aika lailla sama juttu, kuin että yhteiskunnan tukien varassa olevat asuvat isoissa vuokra-asunnoissa, joissa on kallis vuokra ja taas itse vuokransa maksavat asuvat pienissä ja halvoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä ihmeellistä tuossa on?
Eihän lasten vaatteista voi päätellä yhtään mitään perheestä.Ennenkin olen huomannut, että aika usein juuri teinivanhempien/nuorten vanhempien, yksinhuoltajien, köyhien opiskelijaparien ym. tulottomien tai yhteiskunnan rahoilla elävien lapsilla on kalleimmat vaatteet, aina uutta ja kalleinta merkkiä.Eli joko yhteiskunta tai isovanhemmat makselevat kaiken.
Kun taas usein työssäkäyvät vanhemmat pitkälle opiskelleet ihmiset maksavat kaiken omasta pussista, ja usein lapsille ei tosiaan ole varaa ostella kalleinta merkkiä, vaan usein jopa kirpputorivaatetta on korkeakoulutettujen työssäkäyvien lapsilla. Kun kaiken omasta pussista maksaa, ei jääkään itse maksettujen asumisen ja ruoan jälkeen ja päivähoitomaksujen jälkeen ym progressiivisten maksujen kuten verojen jälkeen paljon mitän suomen pienistä palkoista elämiseen.
Tuo on ihan totta. Aikoinaan, kun tämä taloyhtiö valmistui, jokaiseen asuntoon muutti nuoripari tai lapsiperhe. Käytetyissä vaunuissa vauvoja lykittiin, käytetyissä vaatteissa asukkaat kulkivat, ajoivat vanhoilla ruppanoilla autoilla ja söivät maksalaatikkoa. Hyvin erotti tämän talon asukkaat läheisen vuokratalon asukkaista, sillä niin nukkavierun näköisiä tämä porukka oli. Meni 10 vuotta, tiukalla säästämisellä oli asuntolainat maksettu pois, parkkipaikoille ilmaantui ruppanoiden tilalle uusia autoja, vaatteet muuttuivat uusiksi ja laadukkaiksi, asukkaat matkustelivat kerran pari vuodessa ulkomaille jne. Se on valintakysymys, mihin rahansa lykkää... yksi pinnistelee oman kodin mahdollisimman nopeasti ja toinen ei kaipaa omaa kotia koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Elikkäs nuo mun aikomat on kohtuuhintaiset?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:käykö teidän varakkaiden kotirouvien kateeksi, jos vähävarattomampikin äiti saa lapselleen ylle reimatecin haalarin
Enpä tunne suomessa varakkaita kotirouvia. Ketkä ovat kotiäitiyden valinneet, käyttävät ahkerasti kirpputoreja ja tekevät itse kaiken ruoan alusta alkean ym
sitten on sellaiset, jotka ovat kotona yhteiskunnan ja isovanhempien kustannuksella.
Mun likka kerran sanoi, että kirpparivaatteissa antaa kuvan varakkaammasta kodistaAlkuperäinen kirjoittaja Käymässä:Hän sanoi, että he eivät koskaan voisi laittaa vuokra-asuntonsa pienelle pihapläntille tuollaisia kalustoja, koska silloin kaikki näkisivät kuin kurjaa ja köyhää heidän elämänsä oikeasti on. Sama pätee vaatteisiin, autoon yms. Hän on usein sanonut, että on niin kadehdittavaa, että elämä on niin kunnossa, että on itsetuntoa elää varojensa mukaan eikä ole tarvetta näyttää kenellekään mitään muuta!
Alkuperäinen kirjoittaja venera:Sossusta saa avoimen maksusitoomuksen lastenvaatteisiin, ei mitään omituista.ja moneen muuhunkin asiaan, riippuu tilanteesta. mutta ei tosiaan mitään kadehdittavaa!
Mä maksoin tässä kuussa yli kolmetonnia veroja, joten ap voi ostaa sen puvun niillä. Ihan mun luvallani =)Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mun verorahoilla et kuule osta reimaa tai remua tyydy lassieen kun ne ei ole sun vaan yhteiskunnan rahoja!