asiaa talvikamppeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytönjapojanmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on täällä pohjoisessa vielä kunnon talvet, hyvin on Kuomat+ lämminvuorisaappaat riittäneet talvikengiksi. Reiman Peuhari on meidän perheessä kestänyt haalareista parhaiten, monissa Lassieissa on alaosan materiaali heikompaa ja on kulunut melko nopeasti puhki poikien kovassa käytössä.

Kummastakaan ei ole kokemusta, mutta kannatan lapselleni haalaria joka hengittää ja pitää vettä ja on vielä nättikin, eli toi hengittävyys on ilmeisesti reimalla parempi

Meillä on ollut aina joku halpispuku, en edes merkkiä tiedä. Keväällä ostin ja oli puoleen hintaan 35 euroa. Sitten Kuomat ja hyvin on ainakin täällä pohjoisessa asiansa ajaneet. =)
Niin kauan kuin halpispuvuilla pärjätään en mitään Reimateceja osta. Varmasti ovat hyvät jne, mutta yksi erittäin suuri miinus niissä on.
Niitä ei voi päiväkodissakaan laittaa kuivauskaappiin ja niinkin on käynyt ettei muut lapset ole päässeet enää iltapäivällä pihalle, kun on nämä Reimatecit olleet märkinä. Aika inhottavaa muiden kannalta.

meillä ensi tallveksi hommattu lenne haalari (kevät alesta -50%)
kirppikseltä lassien olisko supratech tai joku sellainen (2 haalari maksoi 3e)
h&m spiderman takki (kirppikseltä 10 e)
anttilan kids toppatakki (kirppikseltä5e)
jonathan henkseli toppa housu uudet n. 40

kengät hommaamatta mutta on anttilaan ja cittariin sellaisia ale kuponkeja ni sieltä sitte jotain jalkaan.....

pikkukakkonen pärjää äp:n tamineilla tän talven....

pidän eniten jonathanisrta ja motionista mutta ale kayutena ei täältä päin saa mistään kaupasta... eli en tiä mistä alkaisin niitä metsästää...

Hyvin pärjäsi (siskon taapero) jota hoidin viime talven H&M:n talviasussa(housut/takki). Oli hyvää kangasta mielestäni. Itse olen aina ostanut merkkipukuja lapselleni, mutta esim. Remun puku hiosti aivan hirveesti ja penska inhos sitä haalaria yli kaiken. En usko että nuo kosteussuojatut on terveellisiä pitemmän päälle. Itsellä yksi Reiman asu on ihan saakelin hiostava, inhoan sitä asua kans...siis se ei ole edes Reimatec...

Mun mielestä Kuomat taas on kalliit! Siis toppatöppösiksi. Tosin nyt olen harkinnut täksi talveksi ostaa, kun lämpimiksi niitä on kehuttu. Jotku goret kuitenkin tarvii, mutta ei ne ole lämpimät kunnon pakkasilla.

Ja Lassie rules ;)