sain joulukortin lapseni kuvalla.

  • Viestiketjun aloittaja ylireagoinko?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja niinhän minä en kirjoittanut vaan vastasin viestiin 56, jossa joku kehuskeli sillä ettei perhepiirissä olla läheisiä koska siihen ei ole opittu.

Lasten hankkimisen myötä useimmat meistä kuitenkin suostuvat "oppimaan" niitäkin asioita jotka eivät ole heille itselleen luontevia; vaikkapa heräilemään yöllä hoitamaan vauvoja ja vaihtamaan toisen ihmisen ulosteisia vaippoja.
Ulkoilusta kiinnostumatonkin vie lapsensa ulos ja niin edelleen.
Esimerkkejä on loppumattomiin.

Yksi näistä esimerkeistä on se että samalla lailla sekin, jolle ei ole luontevaa pitää yllä tiiviitä perhe- tai ystäyyssiteitä ponnistelee antaakseen lapselleen toimivan turvaverkon ja ellei kyseessä ole lasta vahingoittavista defekteistä kärsivät isovanhemmat, myös läheiset suhteet näihin.

Näin siis sellainen vanhempi, joka rakastaa lastaan.


:)
Ei kai sillä kukaan kehuskellut? Lähinnä vain ajattelin että kaikki ihmiset eivät ole kasvaneet eri sukupolvien ympäröimänä eikä heitä voi siitä syyllistää. Olen toivottanut sellaisen ihmisen tervetulleeksi kotiimme,joka kännipäissään huoritteli mut omissa häissään,kertoi miten miehen exän perhe oli niin paljon parempi ja hienompi ja miten mun mies teki ihan hirveän valinnan ottaessaan vaimokseen pikkukaupungin tytön jonka vanhempien kautta ei voi edetä yhtään mihinkään. Arvaatko miksi? Koska rakastan lapsiani ja he rakastavat mummoani. Joka kerta kuuntelen kuittailua siitä miten rumat verhot meillä on,miten mä olen kunnianhimoton kun en jaksanut opiskella sairaanhoitajaa pidemmälle,miten huono mä olen hoitamaan taloutta ja sitä tätä ja tuota. Joka vitun kerta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25240898]Ei kai sillä kukaan kehuskellut? Lähinnä vain ajattelin että kaikki ihmiset eivät ole kasvaneet eri sukupolvien ympäröimänä eikä heitä voi siitä syyllistää. Olen toivottanut sellaisen ihmisen tervetulleeksi kotiimme,joka kännipäissään huoritteli mut omissa häissään,kertoi miten miehen exän perhe oli niin paljon parempi ja hienompi ja miten mun mies teki ihan hirveän valinnan ottaessaan vaimokseen pikkukaupungin tytön jonka vanhempien kautta ei voi edetä yhtään mihinkään. Arvaatko miksi? Koska rakastan lapsiani ja he rakastavat mummoani. Joka kerta kuuntelen kuittailua siitä miten rumat verhot meillä on,miten mä olen kunnianhimoton kun en jaksanut opiskella sairaanhoitajaa pidemmälle,miten huono mä olen hoitamaan taloutta ja sitä tätä ja tuota. Joka vitun kerta.[/QUOTE]

Siis omissa häissäNI.
 
ylireagoinko?
tässä ei nyt ole kyse lapsen pelinappulana käytöstä tai muusta pimeestä, vähän kyllä ehkä reviireistä tai oman perheen jutuista.. kuvia on lähtenyt 7 ihmisille joita en tunne ja oli tarkoitettu yllätykseksi meiille vanhemmille tämä kortti. ei siis kysytty lupaa kun oli yllätys meille vaikka kortteja mennyt ties minne kummien kaimoille. ei tää mun maailmaa kaada mutta ihmetyttää tollanen..
 
Kiitos ideasta!
[QUOTE="miisu";25240563]Ens pääsiäisenä teetät koko suvulle pääsiäiskortit, joissa on anoppis kuva. Jos vielä saisit sille luudan käteen ja huivin päähän, niin hyvä.
Eihän siitä suuttua voi. Sä vaan niin paljon tykkäät anopista, että halusit teettää hänestä kortteja. Eikä tuollaiseen mitään lupaa tietenkään tarvita. :)[/QUOTE]

Tämä kolahti väsyneeseen nauruhermooni ihan kympillä, ehdottomasti päivän paras!:)
 

Yhteistyössä