Sain eilen lääkäristä todella vahvat lääkkeet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla siis nielu jotenkin tulehtunut ja on siis todella kipeä. Ekan kerran, kun menin lääkäriin, niin passitti kotia ja sanoi, että tule sitten kun ei enään henki meinaa kulkea!! No marssin toisen lääkärin luokse eilen ja sain kyllä kaikki maholliset lääkkeet. Nyt siis on niin höntti olo!! Minun pitää vetää kahta vahvimpia antibiootteja 4 kertaa päivässä ja 600 buranaa 4 kertaa päivässä ja siihen päälle määräsi panacodia, jota otan 1-2 tabuu 3 kertaa päivässä. Huh huh..

Olen nyt siis itse vähän katsonut, mitä otan ja milloin otan. Siis antibiootit otan ajoissa ja aina. Mutta buranan aina joskus, kun sillä ei lähe kurkkukipu enään pois, vaan panacodilla saan kurkkukivun pois, että pystyn edes syömään jotain. Tuntuu vain niin hullulta vetää kahta noinkin vahvaa kipulääkettä samaan aikaan!! Mutta tosiaan kuume oli pari päivää yli 39 ja kurkku niin turvoksissa ja kipeä, että en pystynyt mitään tekemään. Tuntuu, että ei enään olisi niin punainen ja turvoksissa, mutta kipua on paljon jos ei ota särkylääkettä säännöllisesti. Ja oikeestaan kipu ei edes ihan kokonaan häviä.

Toivon nyt todella, että tähän viirukseen auttaa antibiootit ja olo alkaisi helpottamaan :( Mulla on tosi hyvä juhannus. Lapsen kanssa kaksistaan kotona ja itse kipeenä. Mies otti ja lähti sinne minne meidän kaikkien piti lähteä :( Onneksi on joitan tuttuja, ketkä käy katsomassa kuinka jakselen. En kovin kauaa pysty puhelimessa höpöttämään.

Juu kertoi, että ne eivät auta JOS on vain jokin tulehdus. Maanantaina soitan tuloksista, mitkä lähetti eilen labraan ja jos on negatiivinen, niin lopetan toisen antibiootin syönnin. Mutta se toinen pitää syödä loppuun. Se siis ehkäisee sen, että mulle ei tulisi paisetta kurkkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Eikö otettu nieluviljelyä???

Kaks kertaa pika, ja negaa näytti. Mutta halusivat vielä paremmat ja ottivat sellaiseen putkiloon, joka nyt on lähetetty labraan. Saa varmasti selvyyden tähän. Niin ja paisetta he vähän epäili, mutta sitten kuitenkin ei niin kovin siltäkään näytä. He eivät siis tienneet, mikä mulla on :( Ja tosi lohduttavaa oli, kun sanoi että kohan nyt jotain edes juot, kun ihminen pystyy olemaan monta päivää syömättä!! Mulla on ihan kauhea nälkä, se vain tulee yhtäkkiä. Ja sit saan alas pari lusikallsita jotain, argh.. En oikeesti kohta jaksa, jos viikon olen huonosti syönyt!!! Nyt siis yritän kaikintavoin ottaa särkylääkettä ja heti kun kipu vähän hellittää, niin äkkiä laitan jotain suuhun.

Ja tämä perkuleen juhannus, kun tulee päälle niin en saa mistään lapselleni hoitajaa!!!!! Joudun siis 3- vuotiaan perässä juoksemaan, vaikka välillä pyörtyä meinaan!! Voitte uskoa, että mulla on nyt todella paska olo!

koitahan hoitaa ittes kuntoon,naapurilla oli nielutulehus ja joutu sairaalaa antibiootti tiputukseen 3 pvää,että jos vielä olo huononee nii menehän uuestaa lääkäriin.

Se panacodi on ainakin sellainen lääke, että mulla ainakin nousi hattuun ja teki höntin olon. En uskaltanut ajaa autolla, kun sellaisen olin ottanut - mutta kivut kyllä hävisi...

Kuulostaa muuten "pusutaudilta"; samanlaiset peitteet nielussa kuin esim. angiinassa, mutta tosiaan viruksen aiheuttama. Ja kurkku/nielu niin kipeä, että ei pysty edes nestettä nielemään ja voi tosiaan viedä tiputuskuntoon. Mulla oli tuo "pusutauti" ja se oli heikentänyt immuunipuolustusta sen verran, että sen lisäksi tuli joku muukin tulehdus ja tähän toiseen juttuun määräsivät antibiootit. MUISTA LEVÄTÄ JA KOITA SAADA JUOTUA JOTAKIN!!!

Yhteistyössä