A
ap
Vieras
Mulla siis nielu jotenkin tulehtunut ja on siis todella kipeä. Ekan kerran, kun menin lääkäriin, niin passitti kotia ja sanoi, että tule sitten kun ei enään henki meinaa kulkea!! No marssin toisen lääkärin luokse eilen ja sain kyllä kaikki maholliset lääkkeet. Nyt siis on niin höntti olo!! Minun pitää vetää kahta vahvimpia antibiootteja 4 kertaa päivässä ja 600 buranaa 4 kertaa päivässä ja siihen päälle määräsi panacodia, jota otan 1-2 tabuu 3 kertaa päivässä. Huh huh..
Olen nyt siis itse vähän katsonut, mitä otan ja milloin otan. Siis antibiootit otan ajoissa ja aina. Mutta buranan aina joskus, kun sillä ei lähe kurkkukipu enään pois, vaan panacodilla saan kurkkukivun pois, että pystyn edes syömään jotain. Tuntuu vain niin hullulta vetää kahta noinkin vahvaa kipulääkettä samaan aikaan!! Mutta tosiaan kuume oli pari päivää yli 39 ja kurkku niin turvoksissa ja kipeä, että en pystynyt mitään tekemään. Tuntuu, että ei enään olisi niin punainen ja turvoksissa, mutta kipua on paljon jos ei ota särkylääkettä säännöllisesti. Ja oikeestaan kipu ei edes ihan kokonaan häviä.
Toivon nyt todella, että tähän viirukseen auttaa antibiootit ja olo alkaisi helpottamaan
Mulla on tosi hyvä juhannus. Lapsen kanssa kaksistaan kotona ja itse kipeenä. Mies otti ja lähti sinne minne meidän kaikkien piti lähteä
Onneksi on joitan tuttuja, ketkä käy katsomassa kuinka jakselen. En kovin kauaa pysty puhelimessa höpöttämään.
Olen nyt siis itse vähän katsonut, mitä otan ja milloin otan. Siis antibiootit otan ajoissa ja aina. Mutta buranan aina joskus, kun sillä ei lähe kurkkukipu enään pois, vaan panacodilla saan kurkkukivun pois, että pystyn edes syömään jotain. Tuntuu vain niin hullulta vetää kahta noinkin vahvaa kipulääkettä samaan aikaan!! Mutta tosiaan kuume oli pari päivää yli 39 ja kurkku niin turvoksissa ja kipeä, että en pystynyt mitään tekemään. Tuntuu, että ei enään olisi niin punainen ja turvoksissa, mutta kipua on paljon jos ei ota särkylääkettä säännöllisesti. Ja oikeestaan kipu ei edes ihan kokonaan häviä.
Toivon nyt todella, että tähän viirukseen auttaa antibiootit ja olo alkaisi helpottamaan