Mietin tässä kun sain pissatulehduksesta 10 pv sairasloman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
että pikkasenko olis hauskaa jos olisin normitöissä siis töissä jollain muulla:)

Näin yrittäjänä se ei paljoa lohduta,töihin on mentävä.

Aika pitkän loman kirjoitti mun mielestä vaikka tosi kipeä olinkin pari päivää(tulehdus nousi munuaisiin,kuumetta jne.)mutta tosiaan antibiootit puri nopsaan ja kahessa päivässä olo oli jo ihan normaali.

Tällainen sepustus taas tällä kertaa:)

Mulla oli pissa/munuaistulehdus ja vaikka olo alko oleen jo parempi eikä kuumettakaan enää ollu niin tulehdusarvot oli noususuunnassa. Sairaalaan mennessä oli 91 ja kamala kipu ja oli muistaakseni tiistai, perjantaina oli jo hyvä olo, mutta arvot oli 171 ja lääkärit ihmetteli että mikä mulla on. Tuon diagnoosin sain, hieman epävarmana. Olin vielä raskaanakin viimesillään siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mulla oli pissa/munuaistulehdus ja vaikka olo alko oleen jo parempi eikä kuumettakaan enää ollu niin tulehdusarvot oli noususuunnassa. Sairaalaan mennessä oli 91 ja kamala kipu ja oli muistaakseni tiistai, perjantaina oli jo hyvä olo, mutta arvot oli 171 ja lääkärit ihmetteli että mikä mulla on. Tuon diagnoosin sain, hieman epävarmana. Olin vielä raskaanakin viimesillään siinä.

No mulla on kanssa tulehdusarvot noussut koko ajan...vaikka olen antibiooteilla,tänään soitan tämän aamuiset tulokset yhen jälkeen.

Olo on kyllä ihan hyvä.

Yhteistyössä