\
Eikä! Kun mäkin olen saanu tommosia viestejä joltain samilta!! APUA!Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:30 Kaalikääryle kirjoitti:Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä ketjua...Olin ihan täysin unohtanu koko jutun, mut joskus viime vuonna mullekin viestitteli eräs Sami pääkaupunkiseudulta. Ja oli myös joku pikkupomo, en kyllä muista mikä. Sinänsä aivan sama.
Olin nähnyt ko. tyypin kerran yksissä illanistujaisissa, mutta en tainnu vaihtaa sen kanssa paria sanaa enempää. Kaveri oli sinänsä ihan hyvännäköinen, mutta niin tyhjäpää kuin vaan joku itsestään liikoja luuleva pikkunilkki voi olla. :x
Parin päivän päästä alkoi viestitellä mulle, että kiinnostaisko tavata, ja hänkin on varattu, mutta ei olekaan kiinnostunut mistään vakavasta. Siis voi :x :x :x :headwall: Uskoi kuitenkin parin viestin jälkeen, että en ole kiinnostunut.
Mietin vaan, että mahtaako olla sama tyyppi. Mullakaan ei nimittäin ollut aavistustakaan, mistä oli mun numeron onkinut, koska en tod. sitä ollut antanut enkä edes nimeäni kertonut. Päättelin, että varmaan joltain tutun tutuilta onkinut, mutta... jaa-a. Jos kyseessä on sama tyyppi, niin melko omituinen. Ettei suorastaan sekopää