Sain äsken viestin, jossa mulle ehdotettiin syrjähyppyä!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:30 Kaalikääryle kirjoitti:
Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä ketjua...Olin ihan täysin unohtanu koko jutun, mut joskus viime vuonna mullekin viestitteli eräs Sami pääkaupunkiseudulta. Ja oli myös joku pikkupomo, en kyllä muista mikä. Sinänsä aivan sama.

Olin nähnyt ko. tyypin kerran yksissä illanistujaisissa, mutta en tainnu vaihtaa sen kanssa paria sanaa enempää. Kaveri oli sinänsä ihan hyvännäköinen, mutta niin tyhjäpää kuin vaan joku itsestään liikoja luuleva pikkunilkki voi olla. :x

Parin päivän päästä alkoi viestitellä mulle, että kiinnostaisko tavata, ja hänkin on varattu, mutta ei olekaan kiinnostunut mistään vakavasta. Siis voi :x :x :x :headwall: Uskoi kuitenkin parin viestin jälkeen, että en ole kiinnostunut.

Mietin vaan, että mahtaako olla sama tyyppi. Mullakaan ei nimittäin ollut aavistustakaan, mistä oli mun numeron onkinut, koska en tod. sitä ollut antanut enkä edes nimeäni kertonut. Päättelin, että varmaan joltain tutun tutuilta onkinut, mutta... jaa-a. Jos kyseessä on sama tyyppi, niin melko omituinen. Ettei suorastaan sekopää :eek:
Eikä! Kun mäkin olen saanu tommosia viestejä joltain samilta!! :eek: APUA!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:33 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:30 Kaalikääryle kirjoitti:
Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä ketjua...Olin ihan täysin unohtanu koko jutun, mut joskus viime vuonna mullekin viestitteli eräs Sami pääkaupunkiseudulta. Ja oli myös joku pikkupomo, en kyllä muista mikä. Sinänsä aivan sama.

Olin nähnyt ko. tyypin kerran yksissä illanistujaisissa, mutta en tainnu vaihtaa sen kanssa paria sanaa enempää. Kaveri oli sinänsä ihan hyvännäköinen, mutta niin tyhjäpää kuin vaan joku itsestään liikoja luuleva pikkunilkki voi olla. :x

Parin päivän päästä alkoi viestitellä mulle, että kiinnostaisko tavata, ja hänkin on varattu, mutta ei olekaan kiinnostunut mistään vakavasta. Siis voi :x :x :x :headwall: Uskoi kuitenkin parin viestin jälkeen, että en ole kiinnostunut.

Mietin vaan, että mahtaako olla sama tyyppi. Mullakaan ei nimittäin ollut aavistustakaan, mistä oli mun numeron onkinut, koska en tod. sitä ollut antanut enkä edes nimeäni kertonut. Päättelin, että varmaan joltain tutun tutuilta onkinut, mutta... jaa-a. Jos kyseessä on sama tyyppi, niin melko omituinen. Ettei suorastaan sekopää :eek:
:eek: :eek: :eek:

Ootko mistäpäin?
Tota noin...Turusta, kuten ilmeisesti sinäkin? :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:36 Kaalikääryle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:33 merenneitonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:30 Kaalikääryle kirjoitti:
Tuli tässä mieleen kun lueskelin tätä ketjua...Olin ihan täysin unohtanu koko jutun, mut joskus viime vuonna mullekin viestitteli eräs Sami pääkaupunkiseudulta. Ja oli myös joku pikkupomo, en kyllä muista mikä. Sinänsä aivan sama.

Olin nähnyt ko. tyypin kerran yksissä illanistujaisissa, mutta en tainnu vaihtaa sen kanssa paria sanaa enempää. Kaveri oli sinänsä ihan hyvännäköinen, mutta niin tyhjäpää kuin vaan joku itsestään liikoja luuleva pikkunilkki voi olla. :x

Parin päivän päästä alkoi viestitellä mulle, että kiinnostaisko tavata, ja hänkin on varattu, mutta ei olekaan kiinnostunut mistään vakavasta. Siis voi :x :x :x :headwall: Uskoi kuitenkin parin viestin jälkeen, että en ole kiinnostunut.

Mietin vaan, että mahtaako olla sama tyyppi. Mullakaan ei nimittäin ollut aavistustakaan, mistä oli mun numeron onkinut, koska en tod. sitä ollut antanut enkä edes nimeäni kertonut. Päättelin, että varmaan joltain tutun tutuilta onkinut, mutta... jaa-a. Jos kyseessä on sama tyyppi, niin melko omituinen. Ettei suorastaan sekopää :eek:
:eek: :eek: :eek:

Ootko mistäpäin?
Tota noin...Turusta, kuten ilmeisesti sinäkin? :eek:

Juu... :eek: :eek:
Ihme tyyppi!!!


...me ollaan sitten varmaan sun kanssa yhtä tyrmääviä....

:D <br><br>
 
:eek: oho! Mulla kävi tuossa 2vuotta sitten niin, kun asuttiin vielä rivitalossa, että siinä viereisellä tiellä tehtiin jotain remppaa ja siinä oli sitten aina yks ja sama rekka parkissa. No, kerran sitten kun olin lähdössä kaupunkiin niin tämä rekkakuski rupes vaan huuteleen ja höpötteleen kaikennäköstä :whistle: Tuo oli koko kesän siinä parkissa ja aina höpötteli jotain.
Yks kerta sitten kun päiväunia nukuin, niin tuli tekstari tältä miekkoselta. Oli käyny joku ehtoo postiluukusta lukemas sukunimen ja oli nähny mihkä asuntoon menin ja sieltä sitte rupes satelemaan viestejä :eek: Edelleenkin niitä viestejä tulee vaikka tuosta on kulunu jo yli 2vuotta.. :/ Vaikka olen vastaamatta niin silti..
Pari kertaa tuli ehdotuksia mutta muut on ihan ns.asiallisia viestejä..siltikin niihin vastaamatta jätän.
 
\[quote="29.05.2007 klo 13:38 merenneitonen kirjoitti"

Juu... :eek: :eek:
Ihme tyyppi!!!
[/quote]

Kuulostaa kyllä niin tutulta, että melko varmasti sama tyyppi. Tai onhan Sami toki yleinen nimi, mutta kun kaikki muukin täsmää. Ja etenkin tuo oksettava tyyli. Tietääköhän tyttöystävä, millaisen oksetuksen kanssa oikein elää...

Tuskin se millään lailla vaaraksi on. Ei se mua kiusannut kuin päivän tai pari niillä viesteillään. Nyt aikaa on kulunut tosiaan jo yli vuosi.

Viimeinen viesti häneltä oli jotain, että "Jos muutat mielesi, niin minut löytää ****** hotellista..."

No, en muuttanut mieltäni. (kuinka ollakaan). Sen jälkeen hän ei kiusannut minua enää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:46 Miili kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL:
Ei kai tätä nyt kukaan ihan oikeesti uskonu =) . Ensin pyörällä ja sit olikin menossa autolle ... ihan miten vaan, saihan tosta naurut.
Ei ton merennneitosen juttuja kannata muutenkaa tosissaan ottaa. Elää ihan mielikuvitusmaailmassa. Raukka parka, mut koittakaa kestää sitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:45 Kaalikääryle kirjoitti:
\[quote="29.05.2007 klo 13:38 merenneitonen kirjoitti"

Juu... :eek: :eek:
Ihme tyyppi!!!
Kuulostaa kyllä niin tutulta, että melko varmasti sama tyyppi. Tai onhan Sami toki yleinen nimi, mutta kun kaikki muukin täsmää. Ja etenkin tuo oksettava tyyli. Tietääköhän tyttöystävä, millaisen oksetuksen kanssa oikein elää...


[/quote]

Minkä näköinen tyyppi? Pitkä/pätkä? Tumma/vaalea? Muita "tuntomerkkejä"?

Ihan vaan varoitukseksi muille, jos joku "Sami" alkaa ahdisteleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:48 qwerty kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:45 Kaalikääryle kirjoitti:
\[quote="29.05.2007 klo 13:38 merenneitonen kirjoitti"

Juu... :eek: :eek:
Ihme tyyppi!!!
Kuulostaa kyllä niin tutulta, että melko varmasti sama tyyppi. Tai onhan Sami toki yleinen nimi, mutta kun kaikki muukin täsmää. Ja etenkin tuo oksettava tyyli. Tietääköhän tyttöystävä, millaisen oksetuksen kanssa oikein elää...
Minkä näköinen tyyppi? Pitkä/pätkä? Tumma/vaalea? Muita "tuntomerkkejä"?

Ihan vaan varoitukseksi muille, jos joku "Sami" alkaa ahdisteleen.

[/quote]

En ihan tarkalleen muista, kun siitä on niin kauan aikaa ja kerran vaan olen nähnyt. Mutta vaaleat, lyhyet (semmoset sliipatut :x ) hiukset, aika pitkä, normaalivartaloinen. Kuten kirjoitin, niin voisi olla hyvännäköinen jos idioottius ei paistaisi niin kovasti läpi. :whistle:
 
Santeli
Vastaavassa tilanteessa ottaisin itse asian mieheni kanssa puheeksi, näyttäisin kaikki viestit ja pyytäisin soittamaan ko. tyypille :) Kavereillani on ainakin häirikkösoitot loppuneet siihen, kun poikakaveri tai avio-/avomies on vastannut puhelimeen. Sullahan on sen tyypin numero kuitenkin.


 
Santeli
Vastaavassa tilanteessa ottaisin itse asian mieheni kanssa puheeksi, näyttäisin kaikki viestit ja pyytäisin soittamaan ko. tyypille :) Kavereillani on ainakin häirikkösoitot loppuneet siihen, kun poikakaveri tai avio-/avomies on vastannut puhelimeen. Sullahan on sen tyypin numero kuitenkin.


 

Yhteistyössä